Pakej Ilmu dan Barang Mistik

Blog ini merupakan peluang yang ditunggu-tunggu anda untuk menyelesaikan masalah anda. Inilah satu-satunya peluang dalam seumur hidup yang pasti membantu anda menjadi lebih kaya, bahagia, baik, sihat, berjaya dan mewah.  

Semua jenis masalah boleh diatasi dengan pertolongan Kuasa Tuhan. Pelbagai cara, jalan, kaedah, teknik, ilmu dan barang ditawarkan kerana keragaman ialah rempah-ratus hidup.

Semuanya pasti membantu anda menjadi lebih fokus, positif, bersyukur, menikmati, mengasihi, menyedari, bersabar, kreatif. Percaya pada Tuhan dan juga kebaikan yang terkandung,... terpendam di dalam semua ciptaanNya.

Hidup berfikiran terbuka dan tumpukan seluruh jiwa raga terhadap hidup idaman anda. Ramai orang mungkin setuju bahawa perkara yang penting sekali setiap hari ialah anda merasa sangat bagus dengan diri sendiri, Tuhan, dan segala-galanya.

Lihat diri dalam cermin. Jika anda tidak kelihatan sihat walafiat, gembira, positif, kaya atau berjaya, anda harus berusaha untuk menyelesaikan masalah-masalah anda SEKARANG JUGA.

Anda pasti menang jika anda hidup dengan berpegang pada pendirian anda, tidak membuat anggapan, tidak mengambil hati terhadap sesuatu, dan berusaha seboleh-bolehnya untuk berjaya.

Jika wajah anda tidak berseri kegembiraan apabila anda lihat cermin,... jika hati anda tidak berasa bersyukur, bagus, senang, tenang, gembira, hidup anda mungkin menjadi semakin teruk. Jangan biarkan keburukan menjadi satu kebiasaan.

Semua barang dijamin berniat baik, bagus, berkesan,... dan bertujuan menyelesaikan masalah anda dengan sepenuhnya.

Pesanlah sebanyak anda mampu hari ini kerana lebih banyak semestinya lebih baik. Jangan terlepas peluang hidup senang.

Kami tidak tahu sampai bila kami dapat meneruskan khidmat khas ini. Sayang jika dilepaskan! Pesan awal. Tawaran terhad!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PEN KUASA SAKTI


Beribu-ribu pembaca melaporkan:

PEN KUASA SAKTI
BENAR-BENAR BERKESAN!
 
Seorang kerani, kecewa dengan kelakuan rakan sekerjanya, mencuba PEN KUASA SAKTI. Dua minggu kemudian rakan sekerjanya dipindahkan ke jabatan lain!
Banyak pembaca telah memberi testimoni-testimoni yang gembira setelah membeli buku ini. Beberapa contoh:

Seorang wanita, putus harapan gara-gara ketidaksudian teman lelaki mengahwininya, mencuba PEN KUASA SAKTI. Teman lelakinya menelefon pada kemudian harinya!

Satu pasangan dewasa mendapati kehidupan mereka menjadi sengsara setelah sebuah keluarga bermasalah berpindah di sebelah rumahnya. Mereka mencuba PEN KUASA SAKTI; enam minggu kemudian keluarga tersebut diusir!

Seorang janda melaporkan kemenangan loteri yang berturut-turut! Dalam enam bulan, kemenangannya berjumlah $35,000!

PEN KUASA SAKTI ADALAH JAWAPAN ANDA!

Ia adalah jawapan kepada segala keinginan anda kerana ia sangat mudah dan efektif! Sesiapa saja boleh melakukannya! Anda boleh melakukannya walaupun sakit dan terlantar di katil!

KUASA sakti yang anda akan seru dalam doa atau jampi dalam buku ini sangat berkesan! Ia adalah ilmu sakti hebat yang sama digunakan oleh ahli-ahli ilmu batin zaman dahulu!

SEGALA tanda dan simbol berkuasa yang tepat dan sama yang digunakan oleh ahli-ahli kebatinan ada didalam buku ini!

Inilah buku yang anda sedang tunggu-tunggu kerana ia mengajar ilmu batin yang betul, berkuasa, dan mudah!
Anda TIDAK PERLU guna kemenyan, lilin, minyak, dan sebagainya! Anda tidak perlu membuat apa jua penggambaran! Anda tidak perlu susah payah bergelut untuk menggambarkan semua kemahuan anda lagi! Tiada teknik yang lebih senang!

APA PEN SAKTI BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA

Ia boleh menyebabkan perhubungan romantik . . . Ia boleh membuatkan seseorang menjadi hamba cinta anda yang rela (anda fikir kami bergurau? Cubalah!) . . . Ia boleh mendatangkan wang dengan tidak disangka-sangka ... Ia boleh menyebabkan orang lain menjadi murah hati dengan anda. Bukan itu saja, sekiranya anda mahu memberi amaran, ajaran, contoh tauladan kepada seseorang, Pen Kuasa Sakti boleh membalas dendam untuk anda. Tetapi jaga: teknik akulta ini boleh hancur binasa.

Rahsia Pen Kuasa Sakti terkandung dalam simbol-simbol kuno dalam buku ini. Anda hanya perlu melukis mereka dengan pen dan kertas. Ia tidak menjadi masalah jika anda tidak mahir dalam lukisan atau tulisan.
Ketepatan dan gaya tidak penting.


Anda boleh menggunakan pen dan kertas biasa. Anda tidak memerlukan sebarang dakwat sihir, pen atau kertas istimewa. Ianya sangat mudah, kanak-kanak pun boleh melakukannya!

Buku ini tidak mempunyai sebarang kepercayaan karut. Ia menyampaikan ajaran ilmu batin yang benar dalam cara yang sangat mudah dan sungguh praktikal. Anda tidak pernah melihat arahan-arahan ilmu batin yang disampaikan dengan jelas dan mudah. Kami telah berusaha sedaya-upaya untuk membuatkan hal kuasa sakti mudah diperolehi oleh banyak orang. Setiap muka surat mengandungi satu upacara Pen Kuasa Sakti dari mula hingga akhir: semua perkara yang anda perlu tahu diberikan dalam bentuk lengkap pada setiap muka surat. Anda tidak perlu membuat rujukan di merata-rata tempat. Anda tidak perlu berlatih berminggu-minggu. Anda boleh mula hari ini juga!

ANDA BOLEH GUNAKAN KUASANYA SEKARANG!

Jika anda mempunyai pen dan kertas, anda boleh mulakan hari ini juga. Anda boleh lakukannya walaupun terlantar sakit di katil. Anda boleh lakukannya di mana-mana saja mengikut cara dan waktu yang sesuai bagi anda. Ilmu kuasa sakti ini asli dan berkuasa. Tiada sebarang gimik. Tiada ayat atau tunjuk ajar yang terlalu panjang lebar; hanya maklumat praktikal dan langsung.

Penumpuan pemikiran anda dengan pen dan kertas dikira sebagai satu upacara yang berunsur ghaib. Apabila ia dilakukan dengan simbol-simbol kuno dalam buku ini, ia menjadi satu daya yang berkesan untuk mencapai segala keinginan anda!

Ia adalah satu kuasa yang tiada orang boleh tentang. Pihak yang berkuasa tidak boleh melawannya. Ia bekerja dengan senyap dan tersembunyi melalui getaran-getaran corak kosmos dan mempengaruhi secara langsung segala pemikiran dan emosi mereka yang anda sasarkan.

Seorang pemuda yang menulis surat yakin bahawa ia adalah PEN KUASA SAKTI yang membuatkan majikannya menaikkan gajinya. Dia juga menggunakannya untuk memenangi cinta seseorang yang tidak mempedulikannya sebelum ini.

Baca Ini Jika Anda Tidak Mahu Membaca Yang Lain

Orang yang mempunyai kesukaran dalam melukis, menulis atau menggambarkan sesuatu tidak perlu bimbang. Anda hanya memerlukan pen dan kertas untuk melukis tanda-tanda dan simbol-simbol dalam buku ini. Anda tidak diminta untuk menjadi artis. Samada anda lukis dengan elok atau teruk tidak menjadi masalah. Untuk kata-kata kuasa yang berunsur batin, anda hanya perlu menyalin mereka sebagaimana yang ditulis dalam buku. Senang. DAN INGAT, TIADA PENGGAMBARAN.


MENGAPA PEN SAKTI BERKESAN

Orang Mesir purba percaya bahawa menulis dan melukis adalah tindakan-tindakan yang berunsur ghaib. Hanya para paderi dan ahli sihir boleh melakukannya. Oleh itu, orang ramai tidak dibenar belajar menulis dan melukis. Orang purba percaya bahawa kuasa-kuasa ketuhanan terdapat dalam pelbagai tanda, simbol dan imej. Mereka percaya jika seseorang melukis simbol-simbol dan imej-imej itu dengan penuh niat, dia sedang membuat doa untuk meminta pertolongan kuasa-kuasa ghaib. Ini adalah sama dengan membuat doa yang menyeru Tuhan.

Di Mesir dan di tempat lain dalam dunia purba, ahli-ahli sihir menjadi lebih kaya dan berkuasa kerana mereka menggunakan apa yang pengarang buku ini panggil PEN KUASA SAKTI.

NIAT-NIAT ANDA YANG DINYATAKAN MELALUI SIMBOL-SIMBOL, AYAT-AYAT YANG BERUNSUR GHAIB DI ATAS KERTAS MEMPUNYAI KUASA UNTUK MENYEBABKAN SESUATU PERKARA MENJADI KENYATAAN.

Tetapi anda tidak perlu memahami hal ghaib ini. Untuk mendapatkan cahaya elektrik, anda hanya memetik suis lampu; anda tidak perlu menjadi seorang juru elektrik. Begitu juga, anda hanya ikut arahan-arahan yang mudah dalam buku ini untuk menjadikan impian anda satu realiti!
DAPATKANLAH APA SAJA YANG ANDA MAHU!


Anda akan mendapat arahan-arahan jelas untuk:
  • Mendapatkan seorang kekasih yang anda mahu!

  • Bagaimana untuk mendapatkan cinta rahsia anda!

  • Bagaimana membuatkan seseorang cintakan anda saja!

  • Bagaimana untuk memperolehi wang dengan cepat!

  • Bagaimana mendapat wang dengan tidak disangka-sangka!

  • Bagaimana untuk mendapatkan kerja atau naik pangkat!

  • Bagaimana untuk membuatkan seorang jiran berpindah!

  • Bagaimana melindungi diri daripada orang bermasalah!

  • Bagaimana mempertahankan diri daripada kena serapah!

  • Bagaimana untuk mengucapkan doa atau jampi supaya mendatangkan kecelakaan kepada musuh-musuh anda!

  • Bagaimana membalas dendam dalam kewangan!

  • Bagaimana membalas dendam ke atas bekas kekasih anda!

  • Bagaimana membalas dendam untuk ketidakadilan anda!

Sesuai untuk semua agama. Ini adalah Edisi Terbaru.
Sudah cuba barulah tahu kesannya. Pesan sekarang!

Buku #9044M ............................................................... Harga: RM60.00

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AYAT-AYAT SAKTI YANG BERKESAN
TIDAK PERNAH DIDEDAHKAN SEBELUM INI --

AYAT-AYAT SAKTI YANG BERKESAN!
140 Jenis Ayat Mantera Dan Ratib Menakjubkan Yang Boleh Mengabulkan Semua Kemahuan, Keinginan Dan Hasrat Hati Anda!

Anda boleh menjadikan apa saja yang anda mahu dengan kata-kata sakti dalam buku yang mengagumkan ini! Semua benda mempunyai vibrasi-nya sendiri, iaitu satu vibrasi yang dihasilkan oleh Ayat Saktinya.


Setelah ayat itu diucapkan, anda mempunyai kuasa ke atas vibrasinya!
Buku ini memberikan anda 140 jenis Ayat Sakti yang berlainan untuk semua keinginan! Anda diberi Ayat Sakti tepat untuk:

Meningkatkan hawa nafsu ... Memperbaiki potensi kreatif dan artistik... Memahami mimpi... Mempengaruhi majikan... Perjalanan Astral... Menemui objek hilang... Mengatasi tabiat buruk... Menjadi mashyur... Mengetahui siapakah musuh... Sumpah-serapah... Men-galahkan ilmu hitam ... Melindungi harta benda... Berjaya dalam temuduga... Mengawal sifat panas baran... Menjadi gembira, hati tenang.

Anda boleh menyembuhkan diri sendiri daripada pelbagai penyakit ...

Anda boleh mendapatkan semua wang yang anda perlukan ... Anda boleh membuatkan orang yang memandang rendah hormati anda ... DAN Anda boleh mendapatkan apa saja idaman hati anda dengan Ayat Sakti Yang Mengawalnya!

Biasanya kesan boleh didapati dalam masa 7 - 10 hari. Tetapi ada juga keputusan-keputusan dalam masa singkat dilaporkan. Kuasa ayat sangat hebat sehinggakan pengarangnya berjaya menaik dan melayangkan sebuah meja ke udara.

Benda, orang dan kejadian boleh dipengaruhi dengan hanya menyebut dan membaca ayat tertentu dalam nada nyanyian.

Dalam buku agama, kita membaca bahawa Tuhan berkata "Ciptakan cahaya" dan adanya cahaya. Tuhan mewujudkan benda-benda dengan hanya memperkatakannya!

Sudah tentu kata-kata asal buku Magik tidaklah dalam Bahasa Inggeris, tetapi adalah daripada bahasa primitif minda yang tidak disedari, iaitu bahasa yang mana kata-kata pelik dalam buku ini berasal!

Kuasa minda dan batin sebegini tidak boleh digunakan dengan suka-suka sahaja. Ia bukan untuk keseronokan atau hiburan. Dengan serius, kata-kata itu bertujuan untuk membantu anda dalam kehidupan, menolong anda berjaya dalam perkara yang penting bagi anda.

Anda wujud di bumi ini bukan untuk hidup menderita seorangan. Anda mempunyai malaikat-malaikat untuk membantu anda dan anda boleh mendapatkan pertolongan mereka apabila anda menyebut ayat-ayat dalam buku ini. Ya, ia memang tidak masuk akal bahwa semua ini boleh menjadi realiti. Anda haruslah mencubanya sendiri dan anda akan percaya betapa hebatnya kuasa itu!

Anda boleh menyebut ayat yang akan membuatkan seseorang mengingini anda dengan tiba-tiba ... Anda boleh memiliki kuasa - dengan ajaibnya di mata orang lain - melindungi anda daripada ancaman-ancaman fizikal. Perkara ini dan banyak lagi, boleh berlaku!

  • Ayat menang loteri, perjudian, peraduan, Toto, pertandingan!

  • Ayat untuk menghalau musuh!

  • Ayat untuk lulus peperiksaan! 

  • Ayat untuk mendapat kerja!

  • Ayat untuk mengawal cuaca!

  • Ayat kejayaan kes perbicaraan!

  • Ayat untuk mengatasi malu!

  • Ayat untuk rahim yang subur!

  • Ayat untuk mengatasi mati pucuk!

  • Ayat menjadikan musuh kawan!

  • Ayat menguatkan tenaga batin!


PERCUMA!!! HADIAH!!!



Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-

Ayat-Ayat Sakti Yang Berkesan (buku 88 muka surat oleh Mohammad Putra & Johan Alim);
  1. Batu Hikmah Kristal Asli Mistik untuk menolong anda menjadi lebih merasa, memperlihatkan kefahaman dan peri pentingnya idea, pengalaman dan ilmu daripada cara, amalan, upacara dan cabaran yang melibatkan kegunaan Kuasa Minda, Psikik, Mistik; 

  2. Azimat Asli Mistik Khas untuk keyakinan, tuah, perlindungan, senang hati, menolong membatalkan jampi serapah jahat, sumpahan;

  3. Pendinding Diri;

  4. Ayat Pengasih,

  5. Ibu Rezeki no. 5/6


AYAT SAKTI HEBAT YANG MENYEMBUHKAN!

  • Ayat untuk Sendi Tulang!

  • Ayat untuk Asma & Bronkitis!

  • Ayat untuk Pundi Kencing!

  • Ayat untuk Penyakit Kulit!

  • Ayat untuk Sakit Kepala!

  • Ayat untuk Sakit-sakit Perut!

  • Ayat untuk Bengkak Gusi!

  • Ayat untuk Sakit Gigi!

  • Ayat untuk Penyakit Kelamin

  • Ayat untuk Agorafobia

  • Ayat untuk Otot-otot Kendur

  • Ayat untuk Keguguran Rambut

  • Ayat untuk Klaustrofobia

  • Ayat untuk Bengkak-bengkak

  • Ayat untuk Masalah Gugup

  • Ayat untuk Tekanan Darah Tinggi!

  • Ayat untuk Penyakit Selsema


Buku #9023M .................... RM60.00

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

101 AZIMAT SAKTI AJAIB


101 AZIMAT SAKTI AJAIB



Sungguh Berkesan untuk menyelesaikan pelbagai masalah - wang, cinta, rumah tangga, loteri, nasib, kesihatan, perlindungan,perniagaan, gangguan sihir, khianat dengki, dengan serta merta!
 
Luar biasa tetapi betul! Dapat apa saja yang diidamkan dalam masa yang singkat. Hasilnya akan mengejutkan! Ia akan memberi nafas baru dan impak besar dalam hidup anda.


Sesuai untuk semua agama, semua masalah. Berikut adalah beberapa testimoni yang asli dan benar:
"...Dalam masa 5 hingga 7 hari ia datang tanpa saya sedari!" ... Zulaini, Terengganu

"...Terima kasih. Selepas beberapa hari ini lepas bangun tidur, tiada bau darah dan juga badan tak sakit lagi!" ... Suresh, Selangor.

"...No. 3D saya naik tempat 1 dua kali berturut! ...Kepli, Perlis

"...Buku nie bagus macam Da Vinci Code. Penggunaannya amat berkesan!" ... Suhaimi, Selangor.

"...Saya dan suami ditawarkan berkerja di syarikat swasta!" ... Esopineh, Sabah

"...Saya buat azimat No. 96. Kekasih saya sudah mula kasihkan saya seperti dulu!" ... Mimi, Selangor.


Banyak orang tahu daripada pengalaman bahawa mereka yang membawa Azimat Kuno ini akan mengalami pelbagai kejadian aneh yang menggembirakan, yang sangat menguntungkan!


  •  Untuk menang loteri... Wang... Tarik Cinta... Tenaga Dalam... Penyembuh... Balas dendam ... Selidik musuh... ilmu roh, meramal/menilik/mentafsir. Serangan psikik, menewas jin... Belajar bahasa asing, halimunan ...penyembuhan artritis, gastrik, kejang urat, fobia, cinta - suami/isteri/keluarga/orang berkahwin/janda/gadis/orang tua/usahawan /pegawai/roh/astral... cetuskan pergaduhan/perceraian/permu- suhan - Awet muda dan tua.



  •  Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-

  • 1) Buku "101 Azimat Sakti Ajaib" (Mohammad Putra & Johan Alim, 88 ms),

  • 2) Tangkal Azimat Sakti Ajaib,

  • 3) Batu Hikmah Azimat Sakti Ajaib,

  • 4) Pendinding Diri,

  • 5) Ayat Pengasih,

  • 6) Ibu Dinar No. 2/7.

101 jenis Azimat Sakti Ajaib untuk menyelesaikan masalah anda secara AJAIB! Hari ini!

Buku #9956M .... RM60.00
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
RAHSIA KUASA MINDA YANG MENAKJUBKAN
 
Untuk mencapai sesuatu TANPA pembayangan...


RAHSIA KUASA MINDA YANG MENAKJUBKAN!

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
  • (1) Buku Rahsia Kuasa Minda Yang Menakjubkan! (88 muka, Mohammad Putra dan Adam Hadi;

  • (2) Batu Hikmah Rahsia Kuasa Minda;

  • (3) Azimat Rahsia Kuasa Minda;

  • 4) Pendinding Diri;

  • 5) Ayat Pengasih,

  • 6) Ibu Rezeki No. 1/6.



Penemuan ajaib dibongkar! Khas untuk mereka yang ingin berjaya! Jika anda telah banyak mencuba dan masih gagal dalam mencapai sesuatu,... Jika anda tidak mempunyai kuasa minda yang kuat... Jika anda telah mencuba pelbagai jalan untuk mengatasi masalah anda dan gagal... Jika anda tidak mempunyai keazaman untuk membuang tabiat buruk,... inilah buku yang anda tunggu-tunggu! Sungguh menakjubkan!

Akhirnya, ada satu teknik yang sangat mengkagumkan! Pendedahan yang sangat memeranjatkan. Teknik ilmu yang mengembangkan kebolehan meramal masa depan anda.

Penemuan ini membolehkan anda memenangi loteri, perjudian, peraduan dan pertandingan, mendapat harta benda, kekayaan material! Ia akan membolehkan anda memenangi hati seseorang yang diingini. Anda pasti menjadi seorang yang sangat bertuah,... menjadi pemain muzik/pelukis/penulis/penyanyi/penari/pengarang/pencipta/pengajar/guru yang berbakat,... memiliki bisnes yang maju... membayar hutang-piutang!

SANGAT BERBEZA dengan semua teknik sebelum ini.

Ia berdasarkan daripada prinsip kuasa minda yang terbaik. Ia tidak membabitkan apa jua upacara keagamaan. TIDAK PERLU menggunakan sebarang lilin, berzikir, tenaga dalam, ayat, bertapa atau berpuasa. Tiada pemikiran positif! Tiada ilmu pukau atau ilmu sihir! Tiada sebarang pembayangan diperlukan!

Akibat penemuan minda yang paling luar biasa ini, anda akan menerima WANG MELIMPAH RUAH DARIPADA SUMBER-SUMBER YANG TIDAK DISANGKA-SANGKA! Sesetengah orang akan fikir anda seorang yang bertuah tetapi anda tahu semuanya berpunca daripada rahsia kuasa minda.

Apabila anda membaca buku ini nanti, anda akan bertanya-tanya: "Mengapakah Tiada Sesiapa Pun Berfikir Mengenai Hal Ini Dahulu?" Tiada sesiapa pun boleh menemuinya kecuali pengarang ini kerana dia mencari jalan lain daripada cara biasa!

Percayalah, buku ini mendedahkan RAHSIA untuk MENANG LOTERI (atau menang apa jua benda yang anda ingini.) Ilmunya benar dan berkesan! Banyak orang sudah melaporkan keberkesanannya! Anda boleh berjaya dalam apa jua keadaan!


  • Menang loteri, perjudian, peraduan, pertandingan.

  • Mempengaruhi orang lain mengikuti kemahuan anda.

  • Memperbaiki keyakinan, kemahiran,...memanfaatkan peluang, kesempatan, bakat sebanyak-banyaknya.

  • Hidup secara kreatif dengan tidak banyak kerenah.

  • Mendapat atau mengembalikan cinta dan kasih sayang.

  • Berjaya dalam kerja, kerjaya, perniagaan, dan peperiksaan.

  • Menerima wang dengan tidak diduga sama sekali.

  • Sesuai untuk semua orang, semua agama.


Marilah membina kehidupan baru dengan teknik mujarab ini!

Buku #9059M ..................................... Harga: RM60.00

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ILMU KAYA SAKTI...

Tok mendedahkan Rahsia Kekayaan yang tidak dapat, tidak boleh diterbitkan dalam berjuta buku lain!!


ILMU KAYA SAKTI

... Buku yang MESTI dibaca untuk menyelesaikan masalah wang. Jadi kaya. Hidup senang!
 
Ilmu Kaya Sakti adalah untuk mereka yang telah mencuba teknik, program atau ilmu lain dan masih gagal. Sesiapa yang ikut ilmu ini pasti berjaya dalam semua rancangan, cabaran dan cita-citanya.


Ilmu Kaya Sakti membantu dalam semua hal kekayaan dan menghasilkan wang dengan lebih mudah. Semua kemahuan anda menjadi benar... Rumah ... Cukup wang belanja... Kemenangan perjudian... Kereta ... Kebahagiaan... Kekasih...Kesihatan... Pengaruh terhadap orang lain... Menjadi orang yang berwatak.

Semuanya Boleh JadI!

Buku lengkap ini meliputi semua aspek - daripada hutang-piutang kepada kemenangan loteri! Pelajari ilmu peringkat tinggi. Manipulasikan rahsia Kuasa semula jadi daripada segi kewangan dan kekayaan wang, segala-gala yang anda perlu untuk menjadi kaya dan gembira.

Sekarang anda boleh menggunakan Kuasa Sakti Sejagat ini dengan hanya sedikit usaha sahaja. Milikilah kuasa, wang dan kemewahan yang anda tidak pernah bayangkan boleh berlaku!

Dengan mengetahui bagaimana untuk menggunakan Kuasa ini, anda tidak akan mahukan sebarang perkara lagi dalam hidup ini! Mengawal tenaga dalaman anda memberikan anda pengaruh yang hebat dalam hidup - dengan selamat dan mudah!

Sekarang, pada saat ini, anda boleh membuatkan seseorang, termasuk diri anda melakukan apa saja yang hati anda mahu. Anda boleh mempengaruhi orang lain dan diri sendiri melakukan sesuatu.

Anda boleh membuatkan orang yang tidak mahu bekerjasama memberikan anda wang dengan tiba-tiba, dengan gembira dan rela hati! Ia hanyalah dengan menggunakan Kuasa yang ada dalam diri dan semua orang.

Bukan sebarang sihir atau ilmu hitam.

Latihan mental mudah untuk terus berhubung dengan Kuasa Kosmos Ajaib!

Rahsia Maha Besar!

Ilmu Kaya Sakti selamat dan senang.

Mudah difahami. Praktikal. Berkesan!

Semua jenis masalah kewangan boleh diatasi. Hutang-piutang, tak cukup wang belanja, rezeki kurang. Menang loteri, pertandingan dan perjudian.

Mendapat balik wang yang diperolehi, dipinjamkan atau dijanjikan! Tak kreatif.

Perniagaan tak maju, dihina, mudah kena tipu, kemiskinan, tak berpengaruh.

Hanya ilmu yang praktikal dan segera untuk digunakan. Tiada teori, tiada jargon mistik, tiada gimik, tiada penipuan, tiada ayat panjang, tiada kaitan dengan sebarang agama. Anda hanya diberikan maklumat yang dapat digunakan terus dalam Bahasa Malaysia yang mudah.

Ilmu Kaya Sakti bernilai sejuta Ringgit.

KESAN TERBUKTI!

Berikut ialah petikan-petikan daripada surat dan sms pelanggan yang asli, benar dan tulen. Tiada rekaan dan penipuan.

"Produk Everbearing sangat hebat! Baru hari pertama saya terima, sudah nampak kesannya." ... SBB, Sarawak.

"Saya tidak menyangka selama ini kami suami-isteri mencari kerja bersusah payah, tiba-tiba dibagi kerja dengan senang hati. Saya memuji keberkesanan Ilmu Kaya Sakti. Kekecewaan saya sudah terbalas setelah sesuatu yang tidak saya duga berlaku. Saya ingin membeli lagi produk Tok Guru." ... EL, Sabah.

"Tuan, saya ingin berkongsi pengalaman gembira selepas memiliki buku Ilmu Kaya Sakti, azimat dan tangkal sakti tuan. Belum pun sampai 2 minggu mengamal, membaca buku ini, dua hasrat yang sangat saya ingini ketika itu telah dipenuhi. Hasrat satu - memenangi lotei. Hasrat dua - cukup wang belanja atau dapat miliki satu barang idaman. Saya akan terus berusaha." .... KFG, Sabah.

"Sejak menggunakannya perniagaan saya bertambah maju hingga tak larat nak layan pelanggan." ... KBA, Segamat.

"Saya telah menang sebuah kereta Honda Civic 1.7 VTI-SO dari Reader's Digest." ... SBS, Sarawak.

Ilmu Kekayaan Berkesan!

Anda tidak perlu hidup kurus kering kerana miskin atau sakit. Anda tidak perlu tergendala dalam proses hidup kerana kekurangan sumber kebendaan. Anda tidak perlu dikenali daripada pakaian murah. Kekayaan boleh dicapai oleh semua. Jangan menyerahkan diri kepada keadaan miskin, ketiadaan imaginasi atau nasib malang. Berani berjaya! Hidup tidak bermakna jika anda tidak cukup wang!

Jangan kehilangan harapan. Buku ini sangat sesuai jika anda sering kali gagal dalam sesuatu rancangan atau cabaran.


  •  Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:- 1) Buku "Ilmu Kaya Sakti" (oleh Mohammad Putra & Khadijah Idham, 88 muka), 2) Azimat Ilmu Kaya Sakti, 3) Batu Hikmah Ilmu Kaya Sakti, 4) Pendinding Diri, 5) Ayat Pengasih, 6) Ibu Dinar No. 1/7.

Anda Ditakdirkan Berjaya!

Jangan ragu-ragu. Fahami peluang ilmu kekayaan dan bertindak sewajarnya.

Jangan tahan lagi dengan masalah wang itu! Selesaikannya dengan Ilmu Kaya Sakti hari ini! Sungguh berkesan!

#A1028M ........... Harga: RM60.00
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Untuk menyelesaikan Masalah Cinta dan Kasih Sayang!
Jika anda tidak tahan lagi menderita keseorangan, diabaikan, ditinggalkan, inilah bukunya untuk anda!


ILMU CINTA SAKTI
 
Selesaikan masalah cinta anda sekarang! Tidak perlu menunggu dan menderita lagi!
Jangan hidup sedih lagi! Jangan jadi mangsa sesiapa pun atau pada keadaan!


Jangan biarkan sebarang kesedihan, kesusahan, kegagalan, kekurangan dan ketiadaan menjadi realiti hidup anda!

RAHSIA Ilmu Cinta Sakti memberi anda peluang memulakan hidup baru. Ia tidak didapati daripada berjuta buku lain.

Anda boleh membangkitkan nafsu seseorang, membuatkan orang lain tunduk dan mengikut apa saja kata anda, mendatangkan bahaya kepada mereka yang telah membuat kesalahan ke atas anda, mempengaruhi orang lain.

Ilmu Cinta mendatangkan apa saja yang diinginkan - cinta berkekalan, kasih sayang, orang mempedulikan nasihat.

Buku yang menarik ini oleh seorang pakar saintis minda yang dikagumi mendedahkan bagaimana anda boleh menjadikan sesuatu perkara berlaku tanpa seseorang pun mengetahuinya - secara senyap, secara jarak jauh, dengan cepat!

Sekarang, anda boleh berjaya dalam hubungan sosial dan intim, mendapatkan apa saja kemewahan yang hati anda idamkan. Semuanya boleh jadi dengan Ilmu Cinta! Hanya memerlukan latihan beberapa minit sehari saja. Ia bukan Sihir, Ilmu Hitam, atau Ilmu Jahat. Kuasa aneh yang hebat ini boleh mendatangkan kesan pada bila-bila masa, di mana-mana saja!

Bayangkan bagaimana rasanya jika anda mengingini sesuatu... dan tidak lama kemudian seseorang mengabulkan permintaan anda! Bayangkanlah anda boleh mempengaruhi kejadian secara mental, batin, memiliki kuasa misteri yang memaksa orang lain melakukan sesuatu! Penderitaan, kekecewaan, kehampaan akan menjadi perkara silam!

Anda boleh membuatkan orang memberi perhatian kepada anda, membuatkan mereka mengagumi anda, dan mahu bersama ada! Mereka tidak mempunyai satu idea pun mengapa mereka begitu tertarik kepada anda!

Adakah anda mahukan seseorang mencintai anda? Ilmu Cinta Sakti boleh membuat Si Dia menjadi milik anda.

Ilmu Cinta memberikan kesannya secara langsung kepada hati orang yang diingini. Anda boleh membuatkan diri anda menjadi daya tarikan di mana-mana tempat, kelihatan menarik dan menggoda, walaupun rupa paras anda tidak seberapa! Ini membuatkan si dia merasakan anda seperti anda mahu.

Ilmu Cinta boleh membuatkan seseorang terpukau dengan anda! Inilah julung-julung kalinya Ilmu Cinta diterbitkan dalam buku. Dengan ilmu ini, kekasih anda akan menjadi pak turut saja! Dia tidak akan meninggalkan anda lagi! Pasangan anda akan setia hingga ke akhir hayat! Anda boleh menjadikan bekas kekasih atau suami/isteri anda merasa meluap-luap dan teruja kepada anda dengan tiba-tiba!

Bagaimana untuk memenangi atau mengembalikan seseorang? Jika anda telah dikecewakan atau fikir bahawa pasangan akan meninggalkan anda untuk yang lain, anda sememangnya tidak boleh hidup tanpa Ilmu Cinta.

Buku ini ialah ‘penyelamat cinta.' Ia mengandungi kunci Ilmu Cinta untuk mengekalkan cinta dan memastikan anda tidak kehilangannya lagi!

Belajarlah teknik yang hebat, yang memaksa seseorang datang kepada anda, rahsia sensualiti, bagaimana mengembangkan kuasa penarik hebat!

Teknik dan strategi efektif termasuk bagaimana untuk menghalang orang lain merampas kekasih, bagaimana memaksa pasangan yang curang untuk kembali, dan memastikan dia tidak akan curang lagi! Hancurkan perhubungan sulit pasangan anda dengan orang lain. Teknik berkesan seks minda! Paksa pasangan yang tidak diingini meninggalkan anda. Bagaimana untuk menjadikan orang yang disayangi setia!

Adakah anda ada seseorang yang mahu dipujuk untuk mencintai anda? Adakah anda sakit hati akan kehilangan orang yang disayangi dan mahukannya kembali melalui cara ajaib? Anda boleh menjadikan perkara ini satu kenyataan dengan kuasa hebat Ilmu Cinta Sakti!

Amalkan ilmu, teknik, strategi, ayat Cinta Sakti yang mudah dan berjaya!

Tiada seorang boleh menafikannya.

Anda akan puas hati dan berbahagia.

Gunakannya untuk mengabulkan keinginan hati anda! AMARAN! Kesaktian buku ini tidak boleh digunakan dengan sewenang-wenangnya atau untuk tujuan gurauan kerana keputusannya adalah sebagaimana yang diminta dan tidak boleh ditolak.

Setiap upacara diterangkan dengan jelas dan boleh dilakukan di rumah.

Inilah dia kuasa sakti yang hebat dan sungguh efektif, tanpa sebarang gimik.

Ilmu ini adalah milik anda, lengkap dalam buku yang praktikal ini.

PERCUMA!!! HADIAH!!!


  • Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:- 1) ILMU CINTA SAKTI, (buku 96 mukasurat oleh Mohammad Putra dan Khadijah Idham), 2) Azimat Cinta Sakti, 3) Batu Hikmah Cinta Sakti, 4) Pendinding Diri, 5) Ayat Pengasih, 6) Minyak Ajaib Cinta Sakti.



Produk ini sesuai untuk semua agama dan bangsa. Tiada percanggahan Agama.

#A1029M .................. Harga: RM60.00

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ilmu hebat untuk mengatasi segala kegagalan, kesusahan , nasib malang!



ILMU TUAH SAKTI

Untungnya jika anda dapat membaca buku ini! Dengan ilmunya, anda tidak perlu menjadi mangsa keadaan, nasib malang atau mangsa orang lain yang salahguna ilmu, kuasa dan tenaga lagi!


Ilmu ini pasti membolehkan anda berjaya dalam segala rancangan, kerja, bidang yang diceburi tanpa kegunaan ilmu sihir atau ilmu ghaib.

RAHSIA HEBAT DI ALAM

Buku ini mendedahkan formula terbukti berkesan untuk menerima keberkatan dan tuah dengan tidak putus-putus. Rahsia Kehidupannya hanya diketahui oleh segolongan ahli.

Anda akan diberikan kuasa untuk mendatangkan segala kejayaan dan kemewahan. Ia adalah seperti satu paspot ke kehidupan baru.

Di dalam setiap muka suratnya terkandung rahsia-rahsia kejayaan, kekayaan, kebahagiaan dan kemewahan. Tiada seorang pun yang akan gagal mendapat manfaat lumayan setelah mengikuti arahan buku ini. Anda hanya memerlukan 10 minit setiap hari untuk mengamalkan rahsia Ilmu Tuah Sakti untuk memulakan pengaliran tuah dengan segera.

SEKARANG ANDA BOLEH -


  • menang pertandingan, peraduan, loteri, judi nasib!

  • melariskan bisnes, menjadi lebih bertuah dalam usaha!
  • melindungi diri daripada sihir!
  • mengawal tabiat buruk!
  • menarik cinta kasih sayang!
  • fokus dan membayangkan!
  • bertenaga, berdaya penarik!
  • mencapai segala-galanya!


ANDA BERTUAH

Rahsia tuah ditakdirkan sampai ke tangan anda hari ini. Jangan ragu-ragu lagi.

Ilmu Tuah Sakti lebih berkesan jika digunakan bersama buku Ilmu Kaya Sakti dan Ilmu Cinta Sakti. Hidup anda akan diberkati pada saat anda mula menggunakan Ilmu! Tiada sesuatu pun yang anda tak mampu miliki! Semuanya daripada sedikit usaha saja!

Buku ini sangat mudah difahami dan berkesan.



HADIAH!

 Pesan dalam 14 hari dan mendapat buku serta hadiah yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Ilmu Tuah Sakti (buku 88 m.s., Mohammad Putra & Khadijah Idham);
2) Batu Azimat Tuah Sakti,
3) Tangkal Azimat Tuah Sakti,
4) Pendinding Diri;
5) Pilihan 2 Ilmu AL-HIKMAH,
6) Baucer bernilai RM20,
7) Ayat Pengasih,
8) Ibu Duit.



Nasib anda tidak akan berubah jika anda tidak bertindak sekarang. Anda PERLU ketahui RAHSIA TUAH yang sebenar untuk mengalami keseronokan, kekayaan, hidup riang ria, dan bernasib baik.

Ilmu ini akan mengubah nasib anda. Bertindak sekarang dengan sepenuh hati. Jangan mencari alasan untuk mengelak daripada menjadi BERJAYA hari ini juga!

Hidup malang bukan realiti, bukan nasib anda!

Rebut Peluang Luar Biasa ini sekarang sebelum ia tamat!

Mula hidup bernasib baik!

#A1030M ....... RM60.00

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WAFAK AJAIB



BARU! Lukisan yang penuh misteri ini akan mendatangkan idaman hati anda dan pelbagai khasiat ghaib! Realisasikan impian anda sekarang!


Sesiapa saja, tidak kira umur, bangsa dan agama boleh menggunakan 100 wafak ajaib ini. Tiada pantang larang.

Tidak bercanggah dengan agama dan akidah.

Di antara khasiat-khasiatnya:

  • Mencari kawan, kekasih, cinta, dan juga peluang seks.

  • Mengembalikan suami, isteri, kekasih yang lari, terhilang.

  • Mendapat wang, harta benda, diberikan wang.

  • Mendapat kerja dan kenaikan pangkat.

  • Berjaya dalam urusan kewangan, pinjaman, tender, kontrak kerajaan, swasta dan permohonan sesuatu.

  • Perlindungan daripada musuh, jiran, dengki, saudara-mara.

  • Menewaskan musuh, ancaman dan bahaya.

  • Mendapatkan keadilan dalam semua perkara.

  • Bebas daripada hutang-piutang, gangguan pemiutang.

  • Memagar diri daripada gangguan sihir dan ilmu hitam.

  • Dan bermacam-macam khasiat lagi!


Sebaik saja anda membawa Wafak Ajaib, hidup anda akan berubah selama-lamanya. Jangan biarkan masalah anda menjadi lebih menyusahkan. Bertindak hari ini juga!

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-

(1) Buku Wafak Ajaib, (88 muka, Mohammad Putra dan Khadijah Idham);
(2) Batu Hikmah Wafak Ajaib;
(3) Azimat Wafak Ajaib;
(4) Pendinding Diri;
(5) Ayat Pengasih,
(6) Ibu Rezeki No. 1/6.

#WAFAK AJAIB ..................................... RM60.00
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
CERMIN SAKTI

  • Cermin khas untuk mereka yang ingin mengembangkan kuasa psikik, ghaib.

  • Meramal masa depan, pertandingan, peristiwa, nombor loteri, peraduan.

  • Untuk melihat kejadian/keadaan masa lampau, masa sekarang dan masa hadapan seseorang atau sesuatu.

  • Untuk diberikan petunjuk dan ramalan tentang sesuatu kemungkinan supaya anda dapat bersedia menghadapi apa jua masalah wang, cinta, kejayaan.

  • Memberi maklumat apa saja yang anda ingin ketahui. Mencari peluang.

  • Mendapat ilham dari alam ghaib.

  • Mengalahkan musuh dan penentang.

  • Meneropong perilaku, isi hati orang.

  • Mencari orang, melihat jodoh.



Pesan dalam 14 hari, anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Cermin Sakti;
2) Ilmu Cermin Sakti (64 muka oleh Mohammad Putra);
3) Uncang Cermin Sakti;
4) Azimat Cermin Sakti;
5) Batu Hikmah Cermin Sakti;
6) Pendinding Diri;
7) Ayat Pengasih.
 
Harga: RM60.00
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
ILMU PENYEMBUHAN
 
Kewarasan dan keseimbangan badan-minda-jiwa anda sering terganggu oleh pengalaman, fikiran, emosi dan persekitaran. Anda boleh menjaga keseimbangan dan kesihatan anda dengan sembahyang, meditasi dan amalan penyembuhan kristal khas. Chakra yang tak aktif/tersumbat boleh menyebabkan berlakunya pelbagai penyakit, masalah dan nasib malang.
Sistem Chakra memang terkenal dalam kalangan perubatan di seluruh dunia. Konsep mengenai Chakra telah diterima oleh pengamal perubatan holistik dan banyak ahli sains. Chakra adalah tujuh poin di badan manusia yang berhubung dengan kelenjar-kelenjar endokrin.

Chakra yang sihat membawa kekayaan, kejayaan, cinta dan kesihatan. Amalkan 15 minit sehari.

Sila beritahu kami masalah kesihatan atau penyakit anda. Tok akan sediakan set Batu Penyembuhan yang paling sesuai mengikut maklumat anda supaya badan-minda-jiwa anda mencapai keseimbangan.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Set Batu Penyembuhan Sakti;
2) Ilmu Penyembuhan Sakti;
3) Rantai Tangan,
4) Rantai Leher,
5) Loket Penyembuhan;
6) Batu Hikmah;
7) Azimat Kesihatan;
8) Uncang Penyembuhan;
9) Pendinding Diri;
10) Pilih 7 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH;
11) Ayat Pengasih. 
 
Harga: RM350 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

 BUKU-BUKU KURSUS KUASA MINDA

(Mohammad Putra &; Khadijah Idham)

Setiap buku hanya RM45! Dapat hadiah Azimat, Batu Hikmah, Pendinding Diri, Ayat Pengasih dan Doa Niat Sakti sebulan!

(1) Ilmu Kekayaan - Saya Boleh, Saya Berazam, Saya Berani, Dan Saya Lakukannya!;
(2) Ilmu Kejayaan - Mengatasi Kegagalan Dalam Kehidupan;
(3) Ilmu Minda Positif - Empat Kata Kerja Yang Sangat Penting Untuk Kejayaan Mega;
(4) Ilmu Kesan Pengaruh - Bagaimana Berjaya Melalui Keunikan Anda;
(5) Ilmu Hati Positif - Selalu Menang;
(6) Ilmu Kesuburan Semulajadi - Bukan Apakah, Bukan Mengapa, Tetapi Bagaimanakah;
(7) Ilmu Kuat Semangat;
(8) Ilmu Kewajaran Fikiran;
(9) Ilmu Tersangat Bahagia;
(10) Ilmu Cinta;
(11) Ilmu Perlindungan;
(12) Ilmu Kesihatan;
(13) Kesihatan, Kejayaan & Kebahagiaan;
(14) Daya Pengetahuan;
(15) Azam Untuk Berjaya;
(16) Mahukah Hidup Senang?;
(17) Daya Hidup Yang Menghasilkan Kekayaan;
(18) Bertimbangrasalah sedikit!

Untuk maklumat lebih lanjut, sila emel kami untuk menerima katalog pdf.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
LOKET- LOKET KEKAYAAN
 
  1. Loket Kesihatan: RM200

  2. Loket Penarik Cinta: RM200

  3. Loket Penarik Wang: RM250

  4. Loket Penarik Tuah: RM200

  5. Loket Pelindung: RM200

  6. Loket Keseimbangan: RM200

  7. Loket Kekayaan: RM80

  8. Loket Cinta: RM80

  9. Loket Bertuah: RM80

  10. Loket Kejayaan: RM80

 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ILMU MENANG LOTERI


Harga: RM110

Mendedahkan teknik kuasa minda, psikik dan batin untuk mimpi nombor, menang loteri, mendapat wang, menjadi kaya, berjaya dalam rancangan, cabaran, diberikan wang secara tidak disangka-sangka. Hidup dengan lebih tuah.

Pakej lengkap. Amalkan ilmu rahsia wang,memenuhi hidup anda dengan banyak peluang keemasan. Selesaikan hutang.

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) ILMU MENANG LOTERI, (Mohammad Putra dan Khadijah Idham),
2) Rantai Leher Kemakmuran,
3) Azimat Kaya,
4) Batu Hikmah Kemakmuran,
5) Pendinding Diri,
6) Ayat Pengasih,
7) Minyak Hikmat.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
KENCANA RAJA WALI


Menyelesaikan 1001 macam masalah seperti kewangan, cinta, perjudian, perniagaan, ujian, kerjaya, tuah, kesihatan, sihir, pengaruh. Mempunyai pelbagai khasiat dan keajaiban. Arahan dan amalan lengkap diberikan. Sesuai untuk semua.

Tok akan menyediakan Pakej anda dengan gerak hati positif, niat bagus dan pastikan anda dapat kombinasi yang sesuai dan serasi dengan maklumat, hajat, niat dan keadaan anda. Supaya anda dapat mencapai keseimbangan fikiran dan jiwa yang baik. Usaha anda akan menjadi lebih tertumpu.

Perbezaan di antara pakej 1, 2 dan 3 adalah dalam kualiti bahan-bahannya. Pakej 1, guna bahan ekonomi; Pakej 2, pakej sedang. Pakej 3, pakej guna bahan kualiti terbaik.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, diselawat, dibuat Khas untuk anda:-
1) Cincin Kencana;
2) Rantai Tangan Kencana;
3) Rantai Leher Kencana;
4) Loket Kencana;
5) Batu Hikmah Kencana;
6) Azimat Kencana;
7) Uncang Kencana;
8) Tasbih Kencana;
9) Ibu Duit Kencana;
10) Pendinding Diri;
11) Pilih 5 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH;
12) Ayat Pengasih.

Untuk memesan sila beri maklumat berikut:-
Nama anda, tarikh lahir, alamat, pekerjaan, no. telefon bimbit, hajat/tujuan anda, saiz jari cincin anda (Hantar sampel cincin anda atau benang/dawai/tali yang menunjukkan saiz jari anda. Saiz jari juga boleh diukur di kedai emas.)

Pakej 1: RM250;
Pakej 2: RM500;
Pakej 3: RM1000.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SERVIS PENTERJEMAHAN


Dari Bahasa Melayu ke Inggeris; dari Bahasa Inggeris ke Melayu. 20 - 30 sen setiap perkataan. Kami menulis, mengedit dan menerbit buku, dokumen dan risalah.



SENARAI NAMA PENCARI PELUANG

100 nama - RM50.00;
200 nama - RM100.00;
300 nama - RM150.00;
400 nama - RM200.00;
1000 nama - RM500.00;
10,000 nama - RM1,000.00.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



TAWARAN ISTIMEWA! Peluang untuk anda memiliki Ibu Duit Syiling Bertuah. Selesaikan masalah kewangan tanpa risiko, tanpa bahaya.





SYILING BERTUAH!

Tujuan Syiling Bertuah yang mujarab ialah untuk menarik rezeki, wang dan tuah dari semua arah, tanpa putus-putus.


Kesannya boleh dilihat dalam 1-30 hari. Ini merupakan peluang terbaik untuk menyelesaikan masalah kewangan.

Setelah Tok Guru memeramkan syiling anda (yang diisikan hajat anda) selama 9 hari dalam telor mengikut Ilmu dan tradisi Al-Hikmah, barulah ia boleh diguna sebagai Syiling Bertuah.

Untuk memesan sila hantarkan kepada kami yang berikut:

1) NAMA, tarikh lahir, alamat, telefon, kain kecil lama anda dan bayaran (pengeras) RM45 (Bank-in / Wang Pos)

2) HANTAR duit syiling 20 sen yang telah dipinjam daripada kawan. Anda mesti meminjam duit Syiling daripada kawan tanpa memberitahunya mengapa. Kemudian, hantarkan syiling itu kepada kami. Selepas itu anda membayar balik kepada Peminjam dengan duit Syiling anda sendiri. Jangan kirimkan duit Syiling kepunyaan anda sendiri.

3) Hajat kewangan anda. Sila pilih satu daripada hajat berikut: (a) Cukup wang belanja, (b) Kekayaan kebendaan, wang, (c) Durian runtuh, menang loteri, peraduan, pertandingan, pinjaman, tender, (d) Naik pangkat, dapat kerja, (e) Lulus ujian, peperiksaan (f) Pelaris, bisnes maju, bayar hutang.

Tuliskan hajat dan cerita masalah anda di atas sekeping kertas. Tok baca semua surat.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Syiling Bertuah;
2) Ilmu RAHSIA KEKAYAAN! yang didedahkan oleh Mohammad Putra (bernilai RM1 juta, tiada gurauan!)
3) Buku Syiling Bertuah,
4) Azimat Syiling Bertuah,
5) Batu Hikmah Syiling Bertuah,
6) Pendinding Diri,
7) Ayat Pengasih.

Juga berkaitan: Ringgit Bertuah, Ibu Dinar, Ibu Duit Syiling.

HARGA: Satu Syiling Bertuah =RM45;
Dua Syiling = RM90;
Tiga Syiling RM135,
Empat Syiling RM180;
Lima RM225.)

Hantar/SMS pesanan anda (iaitu, Borang Pesanan/surat anda, nama, alamat, telefon, kain, Slip Bank atau Wang Pos (bernilai RM45 / RM90 / RM135 / RM180 / RM225), duit Syiling pinjaman. Syiling Bertuah akan siap dalam 14 hari.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PELUANG untuk memiliki Ibu Duit Ringgit Bertuah. Selesaikan masalah kekayaan dan kejayaan anda sekarang tanpa risiko, tanpa bahaya.


RINGGIT BERTUAH!


Ringgit Bertuah yang diisikan hajat anda serta doa, ayat dan kristal-kristal mujarab merupakan peluang seumur hidup untuk betul-betul menyelesaikan masalah hutang-piutang anda. Pesan jika anda sedang merosot kerana kekurangan wang, kesan, sumber, idea atau peluang. Kesan dalam 30 hari. Sila memesan hari ini sebelum tawaran tamat.


Untuk memesan, sila hantarkan yang berikut:

1) Nama anda, tarikh lahir, alamat, telefon bersama dengan bayaran (pengeras) RM45 (Bank-in/Wang Pos)

2) Satu keping wang kertas. Pilih samada RM1/RM2/RM5/RM10 atau RM50 yang dipinjam daripada kawan. Jangan memberitahunya mengapa. Anda hantarkan Ringgit itu kepada kami. Pada hari berikutnya, bayar balik Ringgit yang anda pinjam kepada orang itu dengan Ringgit sendiri.

3) Hajat kewangan anda. Sila pilih Ringgit Bertuah yang sesuai:
(1) Ringgit Bertuah RM1 (Cukup wang belanja, kekayaan, bebas daripada hutang);
(2) Ringgit Bertuah RM2 (Kekayaan kebendaan, harta);
(3) Ringgit Bertuah RM5 (Pelaris, perniagaan maju, wang, kejayaan);
(4) Ringgit Bertuah RM10 (Durian runtuh, loteri, tender, pinjaman),
(5) Ringgit Bertuah RM50 (Kegembiraan, keperluan rohaniah, tuah, kejayaan dalam semua aspek)

Tuliskan pilihan dan hajat anda di Borang Pesanan/melalui SMS.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Ringgit Bertuah;
2) Laporan RAHSIA KEKAYAAN yang didedahkan oleh Mohammad Putra (bernilai RM1 juta, tiada gurauan!)
3) Buku Ringgit Bertuah,
4) Azimat Ringgit Bertuah,
5) Batu Hikmah Ringgit Bertuah
6) Pendinding Diri,
7) Ayat Pengasih.

Juga berkaitan: Syiling Bertuah, Ibu Duit Syiling, Ibu Dinar.

Satu Ringgit Bertuah RM45;
Dua RM Bertuah RM90;
3 RM Bertuah RM135,
4 RM Bertuah RM180;
5 RM Bertuah RM225.

Hantar/SMS pesanan anda (iaitu, Borang Pesanan/surat anda, nama, alamat, telefon, Slip Bank atau Wang Pos (bernilai RM45 / RM90 / RM135 /RM180/RM225), duit Ringgit pinjaman.

Ringgit Bertuah akan dihantar kepada anda dalam 7 hari.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


DOA NIAT SAKTI


Kami sedia membantu menyelesaikan semua jenis masalah. Rawatan Doa ini akan dibuat secara jarak jauh selama sebulan.

Di antara ikhtiar yang disediakan ialah:

  • Melindungi diri daripada masalah kewangan, nasib malang, kesan buruk

  • Menang judi, loteri, pertandingan, peraduan, pinjaman, tender

  • Lulus peperiksaan, ujian memandu, ujian penilaian kerja, bertenaga

  • Mendapatkan kerja, berjaya dalam kerjaya, kenaikan pangkat

  • Meningkatkan memori, konsentrasi, akal, kreativiti, keazaman

  • Menyembuhkan pelbagai penyakit zahir dan batin, fizik, mental, kronik

  • Menurun/menambahkan berat badan; Mengatasi kebankrapan

  • Mengembalikan seseorang yang disayangi, wang yang dipinjam

  • Menarik sahabat sejati, teman hidup, cepat jodoh, awet muda, nafsu

  • Selesaikan masalah tenaga batin, rumah tangga, cinta, kasih sayang

  • Membuang saka, badi, kerasukan, makhluk halus, ilmu hitam, sumpahan

  • Melariskan perniagaan, menjelaskan hutang-piutang, dan lain-lain...


Anda tidak perlu hidup susah. Jemaah kami akan berdoa sebulan agar anda atau orang yang disayangi mendapat Berkat atau apa-apa saja yang anda ingin. Rawatan Doa ditawarkan oleh Tuan Guru sejak 28 tahun yang lalu.

Alamilah dalam 30 hari kebaikan dalam kehidupan anda seperti dicintai orang, lebih wang, kejayaan, semangat, tuah, sihat, ketenangan dan kemewahan yang berterusan.

Sesiapa saja boleh mendapatkan Rawatan Doa khas ini.

Pos/SMS permohonan anda dengan maklumat berikut:

(1) Nama, alamat, tarikh lahir, pekerjaan, no. telefon;

(2) Butir-butir terperinci mengenai masalah anda;

(3) Gambar orang berkenaan, jika ada (tidak diwajibkan);

(4) Pengeras RM45.00 sahaja (Wang Pos/Bank-in).

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Rawatan Doa Niat Sakti selama sebulan,
2) Buku "Saya Boleh, Saya Berazam, Saya Berani, dan Saya Lakukannya!" (88 muka, Mohammad Putra), 3) Laporan Khas Penyelesaian Masalah Anda,
4) Azimat Doa Niat Sakti,
5) Batu Hikmah Doa Niat Sakti,
6) Pendinding Diri,
7) Ayat Pengasih.

Semua maklumat sulit dan persendirian. Tiada sesiapa pun akan tahu mengenai hal anda. Siapa cepat dia sembuh.

Percayalah, Doa boleh menyelesaikan semua masalah.

#22AM1DS ............................................ RM45.00


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PARAPSIKOLOGI



Terdapat banyak cara untuk kita menyelesaikan sesuatu masalah.

Cara-cara yang didedahkan dengan niat terbaik dalam risalah ini berdasarkan daripada prinsip Doa, Sains, Kuasa Minda, Parapsikologi dan Metafizik.

Barang di bawah ini tidak membabitkan apa jua upacara keagamaan. Anda tidak perlu membaca sebarang mantera, serapah atau jampi.

Anda juga tidak perlu menggunakan tenaga dalam, berzikir, ayat, bertapa atau berpuasa. Tiada ilmu pukau atau ilmu sihir! Tiada perkaitan dengan Sihir, Roh, Hantu, Ilmu Hitam, Perkara Tahyul. Tiada sebarang pembayangan diperlukan!

Setiap ilmu adalah tepat, terus-terang, serius, lengkap, senang dibaca, mudah difahami, senang diamalkan. Biasanya, kesannya dalam 1 - 30 hari.

Manusia merancang tetapi Tuhan menentukan. Walau bagaimanapun, adalah bijak jika anda belajar daripada pengalaman sendiri dan bersikap proaktif.

KANDUNGAN SETIAP PAKEJ:

1) Ilmu khusus mujarab dan lengkap untuk menyelesaikan masalah anda,
2) Azimat Khas,
3) Batu Hikmah Istimewa,
4) Pendinding Diri,
5) Ayat Pengasih,
6) Pilihan dua ilmu dari Bhg. Al-Hikmah.

Harga setiap Ilmu: RM60.00



1. MENGEMBALIKAN SESEORANG/SUAMI/ISTERI/KAWAN/ANAK YANG DISAYANGI.

2. Mendapat Hubungan Cinta Dgn Seseorang (Lelaki/Perempuan).

3. MEMBUAT Seseorang Penuh Nafsu Berahi Ke Atas Anda. Penggodaan...

4. MEMBUAT HAJAT ANDA MENJADI KENYATAAN. Apa yg anda inginkan.

5. PEN CINTA. Mendapat cinta impian, menarik cinta, peluang seks.

6. MENGGODA Seseorang. Menawan hati seseorang. Dapat cintanya.

7. MENCARI Cinta Sejati. Impian anda.

8. MENDAPAT PERTUNANGAN Dengan Sseorang Tertentu.

9. MEMBUAT Si Dia Mengahwini Anda.

10. Membuat Dua Orang Berkawan, Berdamai. ...Menolong dua orang.

11. Melembutkan Hati Si Dia. Supaya bertimbang rasa, toleran, penyayang.

12. Ilmu Penunduk. Membuat se-seorang mendengar cakap/memberi perhatian/mempedulikan nasihat.

13. MENARIK Banyak Peluang Seks.

14. MENCARI KAWAN-KAWAN BARU.

15. Menyegarkan Sesuatu Hubungan.

16. Menyelesaikan Masalah Pasangan/Konflik/Anda Dengan Seseorang

17. Mencari Banyak Kekasih/Poligami.

18. KEJAYAAN DALAM KEHIDUPAN SOSIAL/KELUARGA POLIGAMI

19. Mengikat Seseorang Kepada Anda.

20. MENCARI PELUANG SEKS

21. MENARIK WANG/MENCARI WANG/MEMPEROLEHI KEKAYAAN

22. Mengatasi Situasi Kebankrapan.

23. MENANG KES MAHKAMAH.

24. MENJELASKAN HUTANG-PIUTANG.

25. MAGNET WANG. Wang dari pelbagai sumber. Jangan hidup miskin.

26. PEN PELARIS. Menarik wang, rezeki, kebendaan, melariskan perniagaan.

27. CINCIN MEMBAWA TUAH. Hidup senang. Bernasib. Menang. Berjaya.

28. KUNCI KEKAYAAN. Perolehi wang, harta, saham, peluang kekayaan.

29. CUKUP WANG BELANJA.

30. MENDAPAT BANYAK WANG, ILMU, BARANG. Hidup senang, kaya raya.

31. MENANGI LOTERI, PERADUAN, PERMAINAN, KUIZ. Wang cepat.

32. MEMBUAT PENGHUTANG ANDA MEMBAYAR HUTANGNYA .

33. MENDAPAT LEBIH HORMAT.

34. Mendapat Lebih Peluang/Tawaran Kewangan/Cinta. Cara paling baik.

35. Melayakkan Anda Mendapat Sesuatu (Pinjaman/Bantuan/Jawatan/Faedah/Hadiah/Pangkat/Kursus).

36. Melupakan Peristiwa/Kisah Masa Lalu Yang Buruk. Jangan menderita!

37. MENGELAKKAN DIRI DARIPADA Pengacau/Seseorang Tertentu Yang Sungguh Leceh. Anti pengganggu.

38. Mengelak Daripada Bertemu Dengan Seseorang Yang Sedang Meng-hantui atau Menggangu Anda.

39. MENGUBAH TAKDIR Seseorang/Diri.

40. Mengetahui Kebenaran Sesuatu/Seseorang. Membuat si dia bercakap benar tentang sesuatu.

41. Menamatkan Sesuatu Keadaan. (perhubungan/kewangan/kesihatan)

42. Melepaskan Sesuatu Ketakutan/Kebimbangan. Jangan hidup takut!

43. MEMPUNYAI LEBIH KEBEBASAN Untuk Datang & Pergi Sesuka Hati.

44. Mendapat Firasat/Bayangan/Visi.

45. Menjadi Mahir Dalam Karya Anda. Berjaya sebagai penulis, pelukis.

46. MEMBUAT Rambut Tumbuh Semula.

47. MEMPERBAIKI KESIHATAN ANDA.

48. Kesihatan Cemerlang.Beritahu kami masalah kesihatan/penyakit anda.

49. Membuangkan Angin Dlm Badan.

50. MENGATASI STRES, KETEGANGAN PERASAAN, GEMURUH.

51. MEMULIHKAN PENYAKIT KULIT.

52. Menghilangkan Kesedihan, Kege-lisahan, Kerisauan, Ketakutan.

53. Anti Pesimisme, Kemurungan.

54. Menghilangkan Keagresifan Diri.

55. Menghilangkan Kemarahan Diri.

56. MENGHILANGKAN KELESUAN.

57. MENGUATKAN TENAGA BATIN.

58. Menyembuhkan Kencing Tak Lawas.

59. MENDAPAT KUASA MENTAL DAN KETENANGAN PADA FIKIRAN.

60. MEMPERBAIKI PERIBADI, SIFAT, WATAK SESEORANG/DIRI SENDIRI

61. Memperbaiki Keadaan Spiritual, Kerohanian Atau Kebatinan.

62. MEMBANTU Seseorang Pulih Daripada Penyakitnya. Bantu kawan.

63. Mengatasi Kesedihan, Kegelisahan, Kerisauan, Masalah Mental.

64. MENGHILANGKAN SIFAT PELUPA.

65. MENGATASI KEKECEWAAN.

66. Menghilangkan Kesekatlakuan Seks/Kesekatlakuan Diri Anda/Orang Lain. Jangan berasa segan lagi.

67. MENINGKATKAN KECERDASAN, Memajukan Otak. Jadi cukup pintar.

68. MEMULIHKAN RAHIM/MATI PUCUK.

69. MENINGGIKAN DAYA INTELEK.

70. Mengembangkan Keamanan dan Kebijaksanaan.

71. Menghilangkan Keterasingan.

72. Mengawal Sikap Mencuba Menyaingi Jiran-Jiran.

73. Berjalan-Jalan Dgn Selamat. Jika mengembara ke merata-rata tempat.

74. Membuat Si Dia Setia Pd Anda.

75. Memajukan Kuasa Meramal, Klairvoyans/Penilikan/Scrying.

76. Melindungi Diri Daripada Sihir, Pengaruh Negatif, Mimpi Buruk.

77. Melindungi Diri Daripada Mimpi Buruk, Serangan Psikik.

78. MEMPERBAIKI DAYA TUMPUAN

79. Mengembangkan Kuasa Psikik.

80. Memajukan Kebolehan Telepati

81. Meningkatkan Kuasa Nujum.

82. Pengunjuran Astral.

83. Memperbaiki Aura, Minda.

84. Penyucian/Memperbaiki Keadaan Spiritual, Kebatinan, Kerohanian.

85. Menghalau Jin, Makhluk Halus, Hantu/Tenaga Buruk/Buang Saka.

86. MENANGKIS Ilmu Sihir/Hitam

87. Pendinding Diri, Perlindungan Drp Kejahatan, Keburukan.

88. PERLINDUNGAN DRP MUSUH.

89. Membuat Seseorang Mengubah Tabiat/Sikap/Kelakuannya.

90. Mengubah Kelakuan, Sifat, Sikap Diri Sendiri/Seseorang.

91. Menghilangkan Sikap Materia-listik/Pemboros/Pembazir Wang.

92. MEMBUANG SIKAP NEGATIF.

93. Menaik Pangkat Di Tempat Kerja

94. BERJAYA DALAM PROJEK/KERJAYA/TEMUDUGA

95. MENDAPAT KERJA YG DIINGINI.

96. MENJELASKAN KEADAAN HIDUP ANDA. Jika anda rasa kehidupan tanpa haluan.

97. Menguatkan Kuasa Keazaman/ Tekad/Kehendak Hati. Imaginasi tanpa keazaman Tidak berguna langsung.

98. PENUH BERTENAGA FIZIK.

99. MENDAPAT MIMPI YANG JELAS. Mimpi nombor, dapat wang, jadi kaya, mimpi aneh

100. AWET MUDA. Untuk kelihatan lebih cantik/tampan/muda.

101. Menguatkan Keinginan Seks/Tenaga Seks - Lelaki/Perempuan

102. Memulakan Kehidupan Baru.

103. MENDAPAT KEADILAN DALAM SESUATU HAL.

104. MEMBALAS Serapah, Sumpah.

105. Membuat Musuh Kena Serapah

106. MEMBALAS DENDAM Terhadap Sesuatu Ketidakadilan.

107. MEMBALAS DENDAM Terhadap Sesuatu Penghinaan.

108. MEMBALAS DENDAM DALAM HAL-HAL PERCINTAAN.

109. MEMBALAS DENDAM DALAM HAL-HAL KEWANGAN.

110. MEMBUAT BEKAS KEKASIH KENA SERAPAH.

111. Menghubungi Roh-Roh.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CD GERGASI EVERBEARING!!!

Kandungan: Laman web gergasi Everbearing, koleksi gergasi e-buku, e-laporan, e-program yang meliputi semua aspek bisnes, kejayaan, tuah, kehidupan, kekayaan, pengiklanan, jualan, mel, internet! Bernilai RM550! Tawaran kini: hanya RM50! Siapa cepat dia dapat!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TAWARAN MENJADI AHLI!



Pertama kali ditawarkan! Dapat diskaun secara besar-besaran selalu.. Jadi Ahli Everbearing! FAEDAHNYA:


1. Diskaun 30% untuk setiap pembelian anda pada bila-bila masa.

2. Perlantikan sebagai Ahli untuk barangan hebat Everbearing.

3. Dapat 5% bonus daripada pembelian/jualan setiap pelanggan anda.



YURAN: RM120 setahun. Tiada sebarang bayaran atau kos lain.

Untuk bermula dan mengaktifkan perlantikan ini, masukkan RM120 ke dalam akaun kami di CIMB Bank.

Selepas bank-in, sila telefon kami atau SMS/Pos butir diri (nama, alamat, telefon, no. MYKAD) dan maklumat bayaran.

Tawaran Istimewa: Anda telah menerima tawaran ini kerana anda merupakan pelanggan yang sangat kami hargai. Tiada jualan langsung diperlukan. Anda tidak perlu simpan apa jua stok buku/barangan pun.

Anda boleh mempromosikan produk dalam risalah kami kepada kawan-kawan dan orang ramai. Dalam negeri atau ke seluruh dunia. Setiap jualan akan menguntungkan anda komisen 30%!

Anda boleh bekerja sambilan dengan memperkenalkan barangan kami kepada kawan-kawan dan orang ramai.

Anda menjual melalui risalah-risalah, SMS, e-mel, Bisnes Gaya Pos, pengiklanan di majalah, akhbar, blog, lelong, laman web, internet.

Setiap kali mereka beli kami bayar anda 30% komisen. Setiap kali pelanggan mereka membeli/menjual anda dapat 5% Bonus lagi!

Selepas permohonan anda berjaya, sila TOLAK 30% DISKAUN semasa anda memesan. Diskaun tidak termasuk kos penghantaran.

Bisnes sambilan ini berpotensi menjana RM1,000 - RM10,000 sebulan mengikut usaha anda.

Tulis No. Ahli anda pada setiap risalah yang diedarkan supaya kami tahu siapakah yang perlu kami bayar komisen kepada. Itu saja.

Kami mengesyorkan anda membayar RM120 sekarang kerana kesahan perlantikan sebagai Ahli selama 1 tahun sangat menjimatkan.

Jangan ketinggalan. Peluang yang terbaik ini tidak akan kembali.

Permohonan anda akan diproses dengan secepat mungkin.

No. Ahli dan Kit Bisnes menjana wang akan dihantar dalam 7-14 hari.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Pertama Kali Di Pasaran!!!
 
PENDULUM SAKTI
 
 
 
Buku Ilmu yang sungguh hebat! Tiada tandingnya. Capai semua impian anda! Hadiah alat Pendulum Sakti Quartz asli!


Sekarang, anda boleh:-

  • Menyemak samada anda serasi atau sesuai dengan seseorang/sesuatu, seperti kerja, nombor, alamat, nama, sekolah, makanan, kereta, pasangan, pengajian, 'kawan', majikan, pengajar, rumah, bandar, orang, tempat, benda yang anda belum lagi jumpa/lihat/tahu!

  • Mengesan barang dan orang hilang. 

  • Mencari air,bahan galian, harta karun.

  • Mencari jodoh, kekasih, pasangan.

  • Tahu hati, sifat, peribadi seseorang.

  • Mengawal sebarang keinginan/orang.

  • Mengetahui lokasi, nama, tarikh lahir, tempat tinggal, kerja, status dan maklumat peribadi seseorang.

  • Mengesan rancangan, musuh, kesalahan, gangguan sihir.

  • Menarik rezeki, wang/pelbagai peluang

  • Menjangka nombor yang akan naik.

  • Memberi informasi/jangkaan apa saja yang ingin diketahui dengan tepat.

  • Membimbing membuat keputusan yang betul dalam semua perkara.

  • Mengesan penyakit, punca masalah. 

  • Mengetahui sesuatu jawapan ia atau tidak kepada 1001 macam masalah.


Sesiapa saja boleh mempelajari Ilmu Pendulum dan memperolehi kekayaan, kemasyuran, kuasa, kesihatan, kasih sayang dan kebahagiaan. Senang.

Kehebatan dan ketepatannya telah diuji dan terbukti berkesan. Alat ini digunakan semenjak awal zaman lagi. Dahulukala ilmunya dirahsiakan.

Sekarang kami mendedahkannya!

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Buku "Ilmu Pendulum Sakti" (Mohd Putra, 152 ms),
2) Satu Pendulum Sakti Batu Quartz,
3) Azimat Pendulum Sakti,
4) Batu Hikmah Pendulum Sakti,
5) Pendinding Diri,
6) Pilih 5 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
7) Ayat Pengasih,
8) Ibu Dinar.

#Pendulum .......... Harga RM250.00
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Untuk membuang saka, malapetaka, musibah...



PAKU BERTUAH MENGIKAT
REZEKI, CINTA & TUAH!



Paku Bertuah - boleh menyelamatkan diri anda daripada nasib malang!

Tujuan-tujuannya ialah untuk:

  • mulai kehidupan baru yang lebih bermakna, lebih bertuah; 

  • melariskan perniagaan l menang loteri, judi, pertandingan, peraduan

  • daya penarik seks, l pelindung daripada sihir, sumpahan,

  • menarik wang, cinta daripada semua arah seperti magnet!


Jika anda sering kali gagal,... kurang bernasib baik,... perniagaan merosot,... menderita kesusahan,... anda perlukan Paku Bertuah yang telah mengubah hidup orang ramai. Dengan Paku Bertuah hidup anda pasti bertambah baik.

Sucikan badan, minda, jiwa dan hidup anda daripada segala nasib malang!

Pesan tanpa was-was! Semua keinginan boleh dicapai jika anda tahu bagaimana. Keputusan ajaib boleh berlaku! Ubah nasib anda sekarang.

Tiada masalah terlalu berat, tiada seseorang yang tidak boleh ditolong. Apa yang anda impikan boleh berlaku.

Paku Bertuah siap dikembalikan anda dalam 7 hari bersama hadiah.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Paku Bertuah;
2) Buku Ilmu Daya Penarik Magnetik (Mohammad Putra),
3) Azimat Paku Bertuah,
4) Batu Hikmah Paku Bertuah,
5) Pendinding Diri,
6) Ayat Pengasih,
7) Ibu Dinar No. 7/7.

Untuk mengubah nasib/keadaan anda sekarang dengan Paku Bertuah ajaib, sila hantar melalui "Pos Ekspres" perkara-perkara berikut:
(1) Tiga paku baru, sama jenis, sama panjang 2 atau 3 inci;
(2) Maklumat pesanan;
(3) Wang Pos RM60/slip bank-in.
 
Kami juga boleh menggunakan paku kami sendiri untuk anda. Jadi bagi mereka yang tidak mahu mengepos paku, bolehlah SMS semua maklumat pesanan dan tidak perlu menghantar apa-apa melalui pos.
 
Rebutlah peluang ini dengan sepenuh hati sebelum tawaran tamat!
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
MUZIK PENYEMBUHAN
 


....Kuasa muzik ini memang terkenal. Ia menyegar dan menyembuhkan anda secara kewangan, fizikal, emosional, mental, jiwa!

Sangat direkomenkan untuk:-


  • melariskan bisnes, berjaya dalam kerjaya

  • hidup sihat, berpengaruh, bernas dan bijak

  • menang loteri, peraduan, perjudian; Tuah

  • Awet muda, daya penarik seks, tenaga

  • menarik cinta, rumah tangga bahagia

  • melindungi diri daripada sihir, bernasib baik

  • Mengaktifkan kuasa psikik, Indera ke 6.


Telah mendatangkan kesan perubahan yang menakjubkan kepada beribu pendengarnya.

Sesuai untuk latihan ilmu tenaga dalam, meditasi, perjalanan astral, latihan chakra, silat, sukan, kerja jiwa batin, pemikiran positif.

Jadi lebih sedar akan peluang dan kesan, lebih positif, lebih berjaya dalam cabaran, lebih kaya daripada semua aspek hidup.



Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Muzik Meditasi;
2) Azimat Meditasi;
3) Batu Hikmah Meditasi;
4) Pendinding Diri;
5) Ayat Pengasih.

Semua orang, tidak peduli apa jua umur/jantina/bangsa/agama pasti mendapat manfaat! Kaset muzik masa 60 minit. Tiada sebarang percakapan. Tiada lagu, suara, ayat atau mesej tersirat. Hanya muzik mistik.

Kaset/CD #9030 ............................RM28.00
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


KUASA PIRAMID PURBA


Keajaiban semulajadi dan kehebatan Piramid sudah lama diketahui penyelidik, ahli-ahli sains, mistik, batin, sihir, psikik, Akulta. Piramid menarik dan memancarkan pelbagai tenaga kosmik untuk manfaat, kebaikan, keperluan pemiliknya. Keberkesanannya sudah lama terbukti sejak purbakala lagi. Sekarang anda juga boleh merealisasikan impian anda! Anda boleh:-

  • Menang loteri, tender, pinjaman, peraduan, pertandingan,cabutan bertuah, spekulasi;


  • Memperolehi sebarang hajat, wang dan keuntungan;


  • Melariskan perniagaan, jualan, produk, risalah;


  • Menarik kekasih, jodoh,cinta, kawan dan seks;


  • Mengawal dan mempengaruhi orang lain;


  • Melindungi daripada bahaya, ilmu hitam dan musuh;


  • Merawat pelbagai penyakit zahir batin dan misteri;


  • Wibawa diri, keyakinan, aura penarik, awet muda;


  • Dan 1001 macam kelebihan lain!


Banyak orang yang berjaya menyimpan wang, tiket loteri, borang, sijil, dokumen, rambut, hajat, hasrat, idea, air, minyak, gambar, niat, dan lain-lain dalam Piramid untuk dicaj supaya termakbul impian mereka. Ini adalah Alat Bantuan Kuasa Psikik yang sebenar dan tiada bandingannya! Lebih besar, lebih fungsi, lebih kuasa.

Setiap Piramid dibuat KHAS untuk ANDA saja oleh Tuan Guru Mohammad Putra. Disediakan mengikut tradisi Ilmu Piramid Sakti yang benar dengan ukuran tepat.

Petunjuk lengkap diberikan. Piramid anda akan siap dihantar dalam 10 hari. Sila pesan hari ini sementara Tuan Guru masih mampu membuat Piramid untuk anda.

Harga:

Piramid Sakti saiz 2" tinggi = RM80;

Piramid saiz 4" = RM120;

Piramid saiz 8" = RM180;

Piramid saiz 16" tinggi = RM300

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Model Piramid Sakti,
2) Buku Ilmu Piramid Sakti (Mohammad Putra),
3) Azimat Piramid Sakti,
4) Batu Hikmah Piramid Sakti,
5) Pendinding Diri,
6) Pilih 2 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
7) Ayat Pengasih,
8) Ibu Dinar No. 6/7. 
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
KUASA KON AJAIB




Sejenis alat Bantuan Kuasa Psikik yang sebenar. Selesaikan masalah wang, cinta, kesihatan badan-minda -jiwa, nasib. Melariskan bisnes. Mashyur.

Hasil yang sungguh menghairankan.

Untuk masalah cinta, hutang, nasib, loteri, kekayaan, kesihatan, peraduan/pertandingan.

Banyak orang telah berjaya. Berkesan.

Setiap Kon dibuat KHAS untuk ANDA oleh Tuan Guru Mohammad Putra mengikut tradisi Ilmu Kon Sakti yang asli dengan ukuran tepat.

Arahan lengkap diberikan. Kon Sakti anda akan siap dalam 10 hari. Sila pesan awal sementara Tuan Guru masih mampu membuat Kon. Sebarang loteri, tiket, borang, sijil, rambut, idea, niat, hajat, dokumen, wang kertas, minyak, duit syiling, air, gambar, benda boleh dicajkan, diserapkan dengan kuasa Kon.

Model Kon Sakti 2" = RM80

Kon Sakti saiz 4" = RM120

Kon Sakti saiz 8" = RM180

Kon Sakti saiz 16" = RM300

Kon Sakti berwarna emas atau perak,mengandungi pelbagai ayat sakti, simbol ajaib, lukisan mistik berkuasa, kristal asli.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Model Kon Sakti,
2) Buku Ilmu Kon Sakti (Mohammad Putra),
3) Azimat Kon Sakti,
4) Batu Hikmah Kon,
5) Pendinding Diri,
6) Pilih 2 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
7) Ayat Pengasih,
8) Ibu Rezeki No. 2/6.
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
AIR MUSTIKA SAKTI
 
 
Harga RM120



Untuk kegunaan dalaman dan luaran. Untuk minuman, masakan dan juga disapukan . Halal dan selamat.

  • Menarik cinta, melembutkan hati; Penaik seri muka.


  • Merawat penyakit misteri, kronik, batin, stres;


  • Mencerdaskan minda, menguatkan memori, sesuai untuk anak nakal dan lembap;


  • Memagarkan diri, rumah dari gangguan sihir, benda jahat.


  • Mendapat rezeki, penghormatan, kejayaan. 1001 khasiat.




Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Sebotol Air Mustika Sakti,
2) Buku Ilmu Air Sakti (88 muka, Mohammad Putra),
3) Azimat Air Sakti,
4) Batu Hikmah Air Sakti,
5) Pendinding Diri,
6) Pilih 2 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
7) Ayat Pengasih,
8) Ibu Rezeki No. 4/6.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
GARAM AL HIKMAH
 
Harga: RM50.00


Untuk kegunaan dalaman dan luaran. Boleh dimakan dan digunakan dalam masakan. Garam suci. Sungguh luar biasa!

  • Melariskan perniagaan; Mempengaruhi orang.

  • Menghilangkan gangguan sihir, penyakit batin, buatan orang, penyakit misteri, santau; Menghalau makhlus halus dari rumah.

  • Mendapat kekasih, cinta; Awet muda; Pengunci hati.

  • Pengunjuran astral; Kuasa psikik, malaikat.

  • Untuk melindungi diri, keluarga, rumah, harta. Penyembuhan.

  • Perolehi tuah dalam hal kewangan, peraduan, perjudian, loteri, tender,pinjaman, perniagaan, kerjaya, pertandingan, spekulasi.

  • Digeruni lawan; Membuat diri anda menjadi lebih hebat.


Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Garam Al Hikmah,
2) Buku Ilmu Garam Sakti (88 muka, Mohammad Putra),
3) Azimat Garam Sakti,
4) Batu Hikmah Garam Sakti,
5) Pendinding Diri,
6) Ayat Pengasih,
7) Ibu Rezeki No. 3/6.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mendedahkan Rahsia Berzaman Lamanya:


TULISAN AJAIB ARAB



Untuk mendapat apa saja yang diingini anda! Seperti:-

... Menarik cinta dan jodoh idaman... Membebaskan diri daripada hutang... Mengubah keadaan dan taraf hidup.

... Menyelamatkan rumah tangga... Menyembuhkan pelbagai penyakit... Menewaskan musuh dengan misteri;

... Memenangi loteri dan wang... Menjumpai harta karun dan bahan galian... Awet muda, awet tua... Mengesan dan melihat isi hati seseorang... Mengetahui sesuatu peristiwa yang telah, sedang dan akan berlaku.

... Untuk berhubung dengan roh... Mengetahui maklumat peribadi seseorang... Menjadi halimunan dan tidak nyata pada mata kasar... Menerima wang dan batu berharga dengan banyak... Menerima persahabatan dan cinta orang bunian... Mencetuskan persengketaan.

... Mencari telefon bimbit, kereta, lori, duit, barang kemas, dokumen dan pelbagai barang lain yang hilang;

... Memanggil malaikat pelindung untuk meminta bantuan atau melakukan sesuatu untuk anda.

... Membalas dendam di atas ketidakadilan...

... Dan banyak lagi keajaiban yang boleh diperolehi!

Anda tidak perlu mempunyai pengalaman atau pengetahuan dalam perkara mistik/Bahasa Arab untuk mendapatkan kesan. Arahannya sangat mudah. Tiada sebarang peralatan diperlukan. Tiada visualisasi.

Tiada sesuatu yang payah. Salin dan bawa bersama anda. Sentiasa berkesan.

Semua orang, umur, bangsa dan agama boleh menggunakannya! Selamat dan halal. Tidak ada kena-mengena dengan sebarang kepercayaan dan agama.

Teruji dan terbukti berkesan sejak zaman lampau lagi! Berikan nafas baru dalam hidup anda!

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Buku "Tulisan Ajaib Arab" (Mohammad Putra & Johan Alim, 88 ms),
2) Tangkal Azimat Tulisan Ajaib Arab,
3) Batu Hikmah Azimat Tulisan Ajaib Arab,
4) Pendinding Diri,
5) Ayat Pengasih,
6) Ibu Dinar No. 3/7.

Buku #2046 ...................................... RM60.00
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
PENGISIAN AL HIKMAH



Kami menyediakan pengisian dan pemprograman percuma ke dalam barangan di bawah dengan apa saja hajat anda. Sesuai untuk semua masalah. Barangan dibuat daripada pelbagai bahan unsur-unsur alam semulajadi seperti perak, batu kristal, kayu, minyak, air, dan lain-lain. Bermutu tinggi. Berbentuk unik. Istimewa. Setiap satu dibuat Khas mengikut hajat anda. Barang didoa dan dijampikan oleh Tuan Guru Mohammad Putra supaya anda mencapai hajat anda.

Sesuai untuk semua orang, bangsa, agama, tua atau muda. Tidak bercanggah dengan agama dan akidah.

Tenaga yang diisi akan mengalir dan menyerap ke dalam minda dan tubuh pemakai. Resapan tenaga ini akan membersihkan diri anda secara batiniah dan memancarkan aura diri untuk membantu menyelesaikan masalah.

Jika anda mempunyai hajat/hasrat/niat yang khusus atau tertentu dan ingin Tok mengisinya dalam barang pesanan anda, sila SMS, telefon, atau tulis surat berikut:-

"Tok, tolong masukkan dalam barang saya hajat yang berikut: Saya berhajat untuk ___. (nyatakan/jelaskan/ceritakan hajat/hasrat/niat anda) Terima kasih."

Untuk 'CINCIN', sila beritahu saiz cincin. Ukur saiz jari di kedai cincin atau hantar sampel cincin dalam bentuk cincin/dawai. Sila telefon jika tak pasti.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Barang Pilihan Anda,
2) Ilmu Rahsia Khas,
3) Azimat Bertuah,
4) Pendinding Diri,
5) Batu Hikmah Rezeki,
6) Pilih 2 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
7) Ayat Pengasih.
 
 
Wang Al-Hikmah

  • Rantai Tangan Kekayaan: RM50

  • Rantai Leher Kekayaan: RM80

  • Cincin Kekayaan: RM130

  • Kristal Pelaris Wang: RM150

  • Loket Kekayaan: RM80

  • Tasbih Kaya Sakti: RM30

  • Azimat Kekayaan Sakti: RM35

  • Ibu Dinar: RM30

  • Minyak Kaya Sakti: RM30

  • Batu Hikmah Kekayaan: RM30

  • Uncang Kaya Sakti: RM30

  • Pen & Kertas Kaya Sakti: RM30

  • Tasbih Kekayaan: RM30

  • Dompet Kaya Sakti: RM30

  • Piramid Kaya Sakti 4": RM80

  • Lilin Kaya Sakti: RM30

  • Kunci Kaya Sakti: RM30

  • Periuk Pelindung Rezeki: RM50

  • Dadu Ramalan: RM50

  • Ibu Rezeki Wang: RM30

  • Tali Pinggang Rezeki: RM30

  • Beg Kaya Sakti: RM30

  • Air Kaya Sakti: RM30

  • Minyak Hikmat: RM30

  • Bola Kristal Tukang Tilik: RM250

  • Kristal Kuasa Psikik: RM250

  • Kristal Menang Perjudian: RM100

  • Kristal Menarik Wang: RM100

  • Kristal Memperolehi Wang: RM120

  • Mancis Ajaib: RM30

  • Kristal Kuasa Mental: RM180



Cinta Al-Hikmah


  • Rantai Tangan Cinta: RM50

  • Rantai Leher Cinta: RM80

  • Cincin Cinta: RM130

  • Kristal Pengasih Cinta: RM150

  • Loket Cinta: RM80

  • Tasbih Cinta Sakti: RM30

  • Azimat Cinta Sakti: RM35

  • Gelang Cinta: RM80

  • Minyak Delima Berahi: RM30

  • Batu Hikmah Cinta: RM30

  • Uncang Cinta Sakti: Rm30

  • Pen & Kertas Cinta Sakti: RM30

  • Dompet Cinta Sakti: RM30

  • Piramid Cinta Sakti 4": RM30

  • Lilin Cinta Sakti: RM30

  • Kunci Cinta Sakti: RM30

  • Periuk Pelindung Cinta: RM50

  • Dadu Ramalan Cinta: RM50

  • Ibu Rezeki Cinta: RM30

  • Sabun Penggoda: RM30

  • Beg Cinta Sakti: RM30

  • Air Cinta Sakti: RM30

  • Kristal Hamil: RM250

  • Kristal Kesabaran: RM120

  • Kristal Penyucian: RM100

  • Kristal Poligami: RM200

  • Kristal Pengikat Cinta: RM200

  • Kristal Nafsu Seks: RM200

  • Kristal Mendapat Hormat: RM120

  • Kristal Mendapat Kawan: RM120

  • Batu Geram: RM120



Tuah Al-Hikmah


  • Rantai Tangan Bertuah: RM50

  • Rantai Leher Bertuah: RM80

  • Cincin Bertuah: RM130

  • Kristal Perlindungan: RM150

  • Loket Bertuah: RM80

  • Tasbih Bertuah: RM30

  • Azimat Tuah Sakti : RM35

  • Minyak Tuah Sakti: RM30

  • Batu Hikmah Tuah: RM30

  • Uncang Tuah Sakti: RM30

  • Pen & Kertas Tuah Sakti: RM30

  • Dompet Bertuah: RM30

  • Piramid Tuah Sakti 4": RM80

  • Lilin Tuah Sakti: RM30

  • Paku Kalimah: RM30

  • Kunci Tuah Sakti: RM30

  • Periuk Pelindung Bertuah: RM50

  • Dadu Bertuah: RM50

  • Ibu Rezeki Tuah: RM30

  • Pakej Mandi Bunga: RM150

  • Paku Ajaib: RM30

  • Loceng Ajaib: RM30

  • Beg Tuah Sakti: RM30

  • Air Tuah Sakti: RM30

  • Kristal Berjaya Temuduga: RM50

  • Kristal Kebijaksanaan: RM50

  • Kristal Aura: RM200

  • Kristal Pengunjuran Astral: RM250

  • Kristal Mendapat Kerja: RM100

  • Kristal Mimpi: RM120

  • Kristal Bertenaga: RM120



Kejayaan Al-Hikmah

  • Rantai Tangan Kejayaan: RM50

  • Rantai Leher Kejayaan: RM80

  • Cincin Kejayaan: RM130

  • Kristal Kejayaan: RM150

  • Loket Kejayaan: RM80

  • Tasbih Kejayaan Sakti: RM30

  • Azimat Kejayaan Sakti: RM35

  • Batu Hikmah Kejayaan: RM30

  • Uncang Jaya Sakti: RM30

  • Pen & Kertas Kejayaan Sakti: RM30

  • Dompet Kejayaan Sakti: RM30

  • Piramid Kejayaan Sakti 4": RM80

  • Lilin Kejayaan Sakti: RM30

  • Kunci Kejayaan Sakti: RM30

  • Kristal Bestari: RM120

  • Kristal Penyembuhan: RM350

  • Kristal Daya Kreatif: RM150

  • Kristal Spiritual: RM250

  • Batu Kesedaran: RM120

  • Periuk Pelindung Kejayaan: RM50

  • Ibu Rezeki Kejayaan: RM30

  • Beg Kejayaan Sakti: RM30

  • Kristal Kuasa Psikik: RM200

  • Kristal Kuasa Ajaib/Magik: RM350

  • Kristal Kebatinan: RM100

  • Kristal Kuasa Telepati: RM350

  • Kristal Kuasa Nujum: RM350

  • Kristal Pendinding Sihir: RM250

  • Kristal Pendinding Diri: RM250

  • Sejadah Makrifat: RM50

  • Skaf Bandana Sakti: RM40



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
WAFAK PUISI KAROMAH


Harga: RM50


Pakej Gemilang ini mengandungi pelbagai wafak berpuisi untuk menyelesaikan masalah-masalah anda secara batiniah. Wafak boleh disimpan atau digantung di mana-mana tempat yang sesuai. Tidak menyalahi hukum syarak. Halal. Menggunakan Ilmu Sakti Al Hikmah. Memancarkan tenaga positif yang hebat.

Puisi karyaan Tok mendedahkan penyelesaian dan jawapan bagi pelbagai masalah. Setiap simbol di wafak mempunyai maksud tersirat yang akan menarik apa saja yang anda perlu. Wafak ini merupakan khazanah zaman silam yang tidak lapuk dek hujan, tidak lekang dek panas. Telah lama digunakan oleh orang zaman dahulu dan terbukti berkesan hingga ke hari ini! Sumber inspirasi ajaib.

Dengan adanya wafak berpuisi ini, minda, jiwa dan badan anda akan merasa tenang dan lapang. Ia akan mencetuskan idea, jawapan dan tindakan yang akan mengubah dan melahirkan nafas baru dalam hidup anda. Gerak hati berkesan.

Ilmu menyenangkan hati. Sentiasa membantu memperolehi sukses.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Ilmu Wafak hasil puisi Tok ketika dalam keadaan kegembiraan yang amat sangat dan kesedaran.
2) Rantai Tangan Karomah,
3) Ayat Pengasih,
4) Azimat Karomah,
5) Batu Hikmah Karomah,
6) Pendinding Diri,
7) Ibu Dinar No. 4.

Sila beritahu pilihan anda melalui fon/SMS/surat.


1. Menang Nombor MKT, peraduan, pertandingan

2. Hidup bernasib baik

3. Rumahtangga bahagia

4. Jantan/betina perkasa

5. Pagar Diri, Perlindungan

6. Rahsia Daya Semula Jadi

7. Kesihatan dan Kebaikan

8. Ketenangan, ketangkasan

9. Keghairahan, nafsu, cinta

10. Keyakinan, Mimpi

11. Banyak Imaginasi

12. Kuasa Psikik

13. Bernas dan Bijak

14. Kebahagiaan, cinta

15. Penyembuhan

16. Pelaris, Bisnes

17. Memanfaatkan kesempatan, peluang, bakat

18. Kejayaan, Wang

19. Riang Ria

20. Hidup Kreatif

21. Penarik, Seks

22. Awet Muda

23. Penarik, Pengasih

24. Tajam Akal

25. Wang, kerja, naik pangkat, peluang

26. Kuat Zahir Batin


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


BUKU-ILMU-AMALAN-AZIMAT-BARANGAN SAKTI BARU

Semua barangan khas (cincin, loket, rantai, azimat, ilmu, doa, duit, uncang, ramalan, pakej) dibuat, didoakan KHAS untuk ANDA oleh Tok Guru Mohammad Putra. Anda akan menerima semua arahan dan cara penggunaan yang lengkap. Semua barang asli dan lengkap. Tiada dua produk yang sama. Tiada bandingannya di dunia.

Tok (yang banyak membantu pelanggan berjaya, menyelesaikan masalah, menikam nombor dan sering kali berjaya dalam semua aspek kehidupan) sedia berkongsi semua ilmu dan barang saktinya yang dipercayai berkesan. Tok berjanji akan menggunakan semua kebolehan, kemahiran dan bakat khasnya dalam penyediaan barang pesanan anda dengan niat bagus, kaedah yang boleh dipercayai, halal, tidak menyalahi hukum Islam, dan gerak hati yang positif. Semuanya bertujuan hanya untuk menolong anda menyelesaikan masalah.


SERVIS NOMBOR BERTUAH
Harga: RM50

Tahukah nombor yang paling bertuah anda untuk rumah, kereta, telefon, bank, e-mel, domain, kerja, tempat kerja, kerjaya, barangan, ujian, nama anda, nama anak, pasangan, perniagaan, kawan, kesihatan, perjudian, loteri, dan lain-lain?

Dengan nombor bertuah, anda akan mendapat kerja, pasangan, kawan, kereta, rumah, telefon, kesihatan, bisnes dan pelaburan yang serasi. Anda akan berjaya.

Tok mendedahkan nombor-nombor anda yang paling bertuah, paling sesuai atau tidak sesuai, juga warna, kristal, hari, tarikh, masa, yang sesuai atau tidak sesuai untuk melakukan sesuatu. Sifat positif dan negatif anda akan didedahkan.

Juga disyorkan: Ramalan Nombor Loteri, Ilmu Nombor Sakti.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1. Buku Nombor Bertuah Rahsia Peribadi (88 ms, Mohammad Putra);
2. Servis Khas Nombor Bertuah;
3. Azimat Nombor Bertuah,
4. Batu Hikmah Nombor Bertuah,
5. Pendinding Diri,
6) Ayat Pengasih.


RAMALAN NOMBOR LOTERI
Harga: RM50

Terbaru dan sungguh panas. Sekarang anda tidak perlu mengeluarkan beribu-ribu wang untuk membeli nombor daripada mereka yang tidak bertanggungjawab.

Dapatkan ramalan nombor bertuah yang khas untuk anda sahaja. Nombor 3D, 4D, 5D, 6D dan nombor Toto yang dihitung daripada ilmu batin, kuasa ghaib dan kuasa psikik.

Ketahuilah tarikh, kitaran nasib, warna, batu kristal, jam, masa yang sesuai/tak sesuai untuk bermain Toto, lumba kuda, 4D, loteri atau mana-mana ramalan, tekaan, telahan, kegiatan spekulasi. Dibuat istimewa oleh Tok yang berpengalaman. Membantu ramai pelanggan menang.

Juga disyorkan: Servis Nombor Bertuah, Ilmu Nombor Sakti.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
 1. Buku Ramalan Nombor Loteri (88 ms, Mohammad Putra);
2. Servis Khas Ramalan Nombor Loteri,
3. Azimat Ramalan No. Loteri,
4. Batu Hikmah Ramalan No. Loteri,
5. Pendinding Diri,
6) Ayat Pengasih.


IBU DUIT SYILING
Harga: RM50

Pengisian hebat! Boleh menarik semua sumber rezeki dan kewangan seperti magnet! Rezeki anda tidak akan putus, ia akan datang mengalir! Juga berfungsi sebagai pelaris, pembawa tuah, pemurah rezeki, pelindung malang. Jangan hantar syiling anda. Tok akan beri syiling Tok sendiri.

Juga berkaitan: Syiling Bertuah, Ringgit Bertuah, Ibu Dinar.

  • Dapatkan Ibu Duit ini sekarang! Boleh guna seumur hidup. Kesan berkekalan. Tarik semua impian kekayaan anda. 

  • Hidup senang, gembira, tanpa sebarang kerisauan.


Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Ibu Duit Syiling,
2) Rantai Tangan Ibu Duit;
3) Buku Tangkal Azimat - Batu Azimat Asli,
4) Azimat Ibu Duit,
5) Batu Hikmah Ibu Duit,
6) Pendinding Diri,
7) Ayat Pengasih.


UNCANG ORANG KAYA
Harga: RM180

Uncang untuk menyelesaikan masalah kekurangan wang dan rezeki. Biarkan Uncang Kaya ajaib ini mengkayakan anda!

Terbukti berkesan untuk menyelesaikan masalah Kekayaan seperti nasib malang, perniagaan tak maju, tak pernah menang loteri, peraduan, pertandingan, tak kreatif, tak cukup duit belanja, hutang-piutang, mengganggur, muflis, disenarai hitam, tak dihormati, mudah kena tipu, belum mendapat wang yang diperolehi, dipinjamkan atau dijanjikan, kemiskinan, dihina, penderitaan, tak berpengaruh, keadaan tak baik, hidup melarat.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Uncang Orang Kaya,
2) Ilmu Amalan Rahsia Memperolehi Wang,
3) Loket Kaya,
4) Rantai Tangan Kaya,
5) Rantai Leher Kaya,
6) Buku Tangkal Azimat,
7) Azimat Kaya,
8) Batu Hikmah Kaya,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 4 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
11) Tasbih Kekayaan,
12) Ayat Pengasih,
13) Ibu Duit Kekayaan,
14) Minyak Ajaib,
15) Cincin Bertuah.


PUJUKAN PESONA
Harga: RM180

Mempunyai pelbagai khasiat luar biasa untuk menyelesaikan semua masalah cinta, kasih sayang anda selama-lamanya!

Terbukti berkesan untuk mengikat kasih sayang pasangan, keluarga. Untuk menggoda hati, menarik atau menghalau seseorang, cepat jodoh, disukai ramai orang. Mendamaikan isteri yang bermadu, orang ikut cakap, pasangan memuaskan anda, buatkan orang yang tak diingini meninggalkan anda!

Isteri/suami/pasangan/anak yang lari, kembali. Mengawal orang, menghentikan perbalahan, memisahkan seseorang.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Uncang Rezeki Cinta,
2) Ilmu Amalan Rahsia Untuk Cinta,
3) Loket Cinta,
4) Rantai Tangan Cinta,
5) Rantai Leher Cinta,
6) Buku Tangkal Azimat-Batu Azimat,
7) Azimat Cinta,
8) Batu Hikmah Cinta,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 4 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
11) Tasbih Cinta,
12) Ayat Pengasih,
13) Ibu Cinta,
14) Cincin Bertuah,
15) Minyak Cinta Ajaib.



KANTUNG LAKSAMANA JATIDIRI
Harga: RM180

Jangan hidup tidak berjaya, tidak berhasil atau sering gagal. Kantung Laksamana yang mengagumkan akan menolong!

Untuk menyelesaikan masalah kejayaan seperti kurang pencapaian, ketiadaan keberanian, keyakinan, kewibawaan diri, nasib malang, kegagalan dalam ujian, usaha, bisnes. Untuk kekecewaan, janji-janji tidak ditunaikan, kegagalan demi kegagalan dalam sesuatu, berpenyakit, muram, kurang pintar.

Untuk kelemahan, ketakutan, kekurangan keupayaan, bosan, kemiskinan, kesedihan, cuai, perasaan rendah diri.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Kantung Laksamana,
2) Ilmu Amalan Rahsia Untuk Kejayaan,
3) Loket Kejayaan,
4) Rantai Tangan Kejayaan,
5) Rantai Leher Kejayaan,
6) Buku Tangkal Azimat-Batu Azimat,
7) Azimat Kejayaan,
8) Batu Hikmah Kejayaan,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 4 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
11) Tasbih Kejayaan,
12) Ayat Pengasih,
13) Ibu Duit Kejayaan,
14) Cincin Bertuah,
15) Minyak Kejayaan Ajaib.

REZEKI HIKMAT
Harga: RM180

Jangan hidup bernasib malang atau tidak bertuah lagi!

Untuk menyelesaikan masalah Tuah seperti tidak bernasib baik, tak pernah menang loteri, peraduan, pertandingan. Supaya tak terkena sumpahan, berpenyakit, berhutang. Untuk masalah kekurangan wang, tidak dicintai, perasaan benci, sikap negatif, masalah seksual, keterlaluan, tidak dihormati, tidak menarik, mempunyai musibah, berdosa, malang.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Uncang Rezeki Hikmat,
2) Ilmu Amalan Rahsia Menarik Hikmat,
3) Loket Hikmat,
4) Rantai Tangan Tuah,
5) Rantai Leher Tuah,
6) Buku Tangkal Azimat,
7) Azimat Tuah,
8) Batu Hikmah Tuah,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 4 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
11) Tasbih Bertuah,
12) Ayat Pengasih,
13) Ibu Duit Bertuah,
14) Paku Kalimah,
15) Minyak Hikmat.


REZEKI WAL AFIAT
Harga: RM180

Jangan hidup banyak berpenyakit atau merasa amat sedih. Terbukti berkesan untuk menyelesaikan masalah Kesihatan seperti penyakit yang tak sembuh, penyakit misteri, lemah memori, stres, gaya hidup tak sihat, kepucatan, gangguan sihir, saka, lemah tenaga zahir dan batin, nampak tua, malas, marah, fikiran negatif, kekurangan seks, sekatan dalam badan, chakra, gemuk, terlalu kurus, tiada zuriat, mati pucuk.

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Uncang Rezeki Wal Afiat,
2) Ilmu Amalan Rahsia Kesihatan,
3) Loket Kesihatan,
4) Rantai Tangan Kesihatan,
5) Rantai Leher Kesihatan,
6) Buku Tangkal Azimat,
7) Azimat Kesihatan,
8) Batu Hikmat Kesihatan,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 4 Ilmu di Bahagian AL-HIKMAH,
11) Tasbih Kesihatan,
12) Ayat Pengasih,
13) Air Wal Afiat,
14) Batu Penyembuhan,
15) Minyak Kesihatan.



PENARIK WANG
Harga: RM60


Pilihan yang sangat popular! Untuk memperolehi banyak wang secara tidak disangka-sangka. Anda akan terimanya dengan penuh takjub. Sesuai sekali dengan keperluan dan rancangan anda.

Dibuat khas untuk menolong pemiliknya mendapat nasib baik dalam hal-hal kewangan, material, perniagaan, kerjaya, loteri, perjudian, pertandingan, peraduan, kuasa, pengaruh, perhubungan. Amat sesuai untuk ahli perniagaan, jurujual dan semua orang. Menarik tuah dan keberkatan daripada semua arah. Naik pangkat. Membantu pasangan maju dalam kerjaya.

Terbukti berkesan. Senang dibawa, senang diamalkan.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Satu SET LENGKAP (6 keping) Azimat Penarik Wang,
2) Buku Tangkal Azimat - Batu Azimat Asli,
3) Rantai Leher Penarik Wang,
4) Rantai Tangan Penarik Wang,
5) Batu Hikmah Penarik Wang,
6) Pendinding Diri,
7) Ibu Dinar,
8) Ayat Pengasih.



PENGGODA ASMARA
Harga: RM60

Pilihan yang paling popular untuk menarik cinta, dapat cinta, asmara, cinta romantik, dicintai sepenuhnya.

Dapatkan teman hidup. Temui banyak sumber kebahagiaan. Boleh memanggil orang yang disayangi kembali ke pangkuan anda. Ikat, kunci nafsu dan kasih sayang seseorang!

Dibuat khas untuk menolong pemiliknya mendapat lebih tuah dalam hal-hal cinta, kasih sayang, persahabatan, perkahwinan, perhubungan, dan seks. Sungguh menakjubkan!

Ia memberi dan memancarkan daya penarik dalam diri anda, awet muda, menyingkirkan kekecewaan dan kemalasan, menyingkirkan aura negatif dalam badan dan memberikan keyakinan diri. Boleh membuatkan orang lain memberi respon yang lebih positif dan bersimpati dengan anda.

Terbukti berkesan. Senang dibawa, senang diamalkan.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Satu SET LENGKAP (6 keping) Azimat Penggoda Asmara,
2) Buku Tangkal Azimat - Batu Azimat Asli,
3) Rantai Leher Penggoda Asmara,
4) Rantai Tangan Penggoda Asmara,
5) Batu Hikmah Penggoda Asmara,
6) Pendinding Diri,
7) Minyak Penggoda Asmara,
8) Ayat Pengasih.

! Gunakan dengan berhati-hati. Cinta tidak boleh dipaksa. !



PENARIK TUAH
Harga: RM60

Buang segala nasib malang, sial, mala petaka dan derita! Tarik semua yang anda idamkan! Atasi semua masalah yang menyekat kekayaan, kejayaan dan kebahagiaan anda!

  • Untuk bernasib baik dalam perjudian, spekulasi, pekerjaan, perhubungan, rumah tangga, kewangan, kesihatan, peperiksaan, pelajaran, semua aspek kehidupan.


  • Untuk perlindungan daripada serangan ilmu sihir,musuh.


  • Terbukti berkesan. Senang dibawa, senang diamalkan.


Pesan dalam 14 hari. Dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Satu SET LENGKAP (6 keping) Azimat Penarik Tuah,
2) Buku Tangkal Azimat ,
3) Rantai Leher Penarik Tuah,
4) Rantai Tangan Penarik Tuah,
5) Batu Hikmah Penarik Tuah,
6) Pendinding Diri,
7) Pouch Penarik Tuah,
8) Ayat Pengasih.


CINCIN KUBU KERAMAT
Harga: RM250

Cincin paling popular! Sesuai untuk semua hajat, jantina, dan kaum. Mimpi nombor. Mendapat tuah. Menang loteri.

  • Cincin yang sungguh istimewa! Lain dari yang lain. Ikut apa saja kehendak si pemakainya. Beri petunjuk dalam pelbagai cara untuk kepentingan tuannya. Kuat senjata sulit. Hebat di ranjang! Hidup senang dan bahagia di dunia dan akhirat.


  • Boleh mengubat penyakit zahir dan batin. Murah rezeki, durian runtuh, kekayaan material. Wibawa diri. Dihormati kawan. Digeruni lawan. Pelaris perniagaan. Menarik cinta.


  • 1001 khasiat yang tersurat dan tersirat yang datangnya dalam sanubari si pemakai sendiri. Cincin ditahbiskan dan disucikan dengan daya-daya hebat. Perlindungan daripada makhluk halus & sihir. Pembuang saka, kelemahan, malang, kekurangan, ketakutan kepada seseorang atau sesuatu.


Untuk memesan, sila beritahu (telefon/SMS/surat) hajat anda, nama ibu, saiz jari cincin anda (Sila ukur di kedai emas/kristal atau hantar sampel cincin dalam bentuk cincin atau dawai.)

l Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Cincin Kubu Keramat,
2) Ilmu Amalan Rahsia Cincin Kubu Keramat,
3) Buku Tangkal Azimat,
4) Azimat Kubu Keramat,
5) Batu Hikmah Kubu Keramat,
6) Rantai Tangan Keramat,
7) Loket Keramat,
8) Pouch Keramat,
9) Pendinding Diri,
10) Pilih 5 Ilmu Al-Hikmah di Bhg. AL-HIKMAH,
11) Rantai Leher Kubu Keramat,
12) Ayat Pengasih,
13) Ibu Dinar,
14) Minyak Ajaib,
15) Garam Kubu Keramat.



ILMU NOMBOR SAKTI
Harga: RM76


  • Untuk menolong anda berjaya dalam meramal nombor yang akan naik, pelaburan, kerja, kesihatan, cinta dan perniagaan. Menang loteri. Secara Jarak Jauh, anda boleh menganalisa semua orang, keadaan, jalan, cara, peristiwa, tempat, benda, ilmu untuk mengetahui samada sesuatu itu serasi atau tidak dengan anda dan kemudian buat pilihan yang betul. Supaya hidup anda sentiasa bertuah, kaya, bahagia. Miliki daya tarikan peribadi. Capai potensi anda.


Baca juga: Ramalan Nombor Loteri, Servis Nombor Bertuah.

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Ilmu Nombor Sakti (Mohammad Putra, buku 88 muka)
2) Azimat Nombor Sakti;
3) Batu Hikmah Nombor Sakti;
4) Rantai Leher Ilmu Nombor Sakti;
5) Uncang Rezeki Ilmu Nombor Sakti;
6) Pendinding Diri;
7) Ibu Dinar,
8) Ayat Pengasih,
9) Kayu Sakti.



LOKET PEMIKAT CINTA
Harga: RM80

Untuk mereka yang sedang dibelenggu masalah cinta, pasangan bermain kayu tiga, lambat jodoh, kesunyian.

  • Membangkitkan nafsu berahi, rasa cinta, sayang. Mudah dapat jodoh, cinta dan kawan. Pendinding masalah cinta.


  • Mengikat, mengunci dan mengeratkan hati seseorang. Kelihatan cantik, ayu, anggun, segak, tampan dan muda di mata orang. Buat pasangan, anak, jiran, majikan, saudara-mara sayangi, hormati anda. n Keyakinan, kewibawaan, karisma, sikap positif. Aura Penarik. Disenangi semua.


Boleh ditujukan khas untuk seseorang yang diingini.

Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
 1) Loket Pemikat Cinta (Lelaki/Perempuan),
2) Rantai Leher Pemikat Cinta,
3) Uncang Rezeki Pemikat Cinta,
4) Buku Tangkal Azimat,
5) Azimat Pemikat Cinta,
6) Batu Hikmah Pemikat Cinta,
7) Pendinding Diri,
8) Ayat Pengasih,
9) Minyak Cinta Berahi.



BENTENG JAGAT
Harga: RM80

  • Pendinding bagi pelbagai masalah kehidupan. Pagar diri, keluarga dan harta benda. Perlindungan serangan psikik, nasib malang, sihir, saka, kuasa jahat, kecelakaan.


  • Pendinding bagi penyakit kronik, tekanan, dengki, takut, malu, cinta, musuh, umpatan, penyakit, kewangan, kesepian, kekurangan, pembatasan, kemiskinan.


  • Jangan menangis hingga tertidur. Jangan hidup dalam ketakutan. Dunia yang kita diami sungguh mengagumkan.


Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Loket Pendinding (untuk lelaki atau perempuan),
2) Rantai Tangan Pendinding,
3) Uncang Rezeki Pelindung,
4) Buku Tangkal Azimat,
5) Azimat Pelindung,
6) Batu Hikmah Pelindung,
7) Pendinding Diri,
8) Ayat Pengasih,
9) Garam Pendinding Ajaib,
10) Cincin Bertuah.



MINYAK RAJA PELARIS
Harga: RM120

Buatkan diri anda lebih bertuah, berjaya, kaya, penuh dengan nafsu dan keghairahan. Berjuta orang mempercayai kesaktian minyak. Hanya setitik minyak di atas kertas atau dipalit atas orang lain! Setitik minyak di atas sekeping wang kertas membuatkan lebih wang datang kepada anda!

  • Milikilah kuasa untuk mendapat wang setiap kali anda memerlukannya! Tewaskan sihir! 

  • Dapatkan kekayaan yang diidamkan selama ini! Atasi halangan yang menyekat kemajuan anda!Lariskan perniagaan. Minyak tanpa alkohol.


Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Minyak Raja Pelaris,
2) Buku Ilmu Minyak Sakti (Mohammad Putra, 88 muka surat),
3) Rantai Tangan Pelaris,
4) Kalung Pelaris,
5) Azimat Pelaris,
6) Batu Hikmah Pelaris,
7) Pendinding Diri,
8) Pilih 3 Ilmu di Bhg. AL-HIKMAH,
9) Ibu Duit Pelaris,
10) Ayat Pengasih,
11) Uncang Raja Pelaris.




MINYAK PENGASIH BERAHI
Harga: RM120

  • Untuk mengikat, mengunci, mengeratkan hati seseorang. Kelihatan lebih cantik, ayu, anggun, tampan, dan muda di mata orang. Buat pasangan, anak, jiran, majikan, saudara-mara sayangi, hormati anda. Disenangi semua.

  • Menjadi popular. n Pagar diri, keluarga, harta.

  • Memanggil seseorang datang atau pulang. Mudah. Benar. Anda akan kagum dengan kehebatannya. Minyak tanpa alkohol.


Pesan dalam 14 hari dan anda dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:-
1) Minyak Pengasih Berahi,
2) Buku Ilmu Minyak Sakti (Mohammad Putra, 88 muka surat),
3) Rantai Tangan Pengasih;
4) Kalung Pengasih,
5) Azimat Pengasih;
6) Batu Hikmah Pengasih;
7) Pendinding Diri,
8) Pilih 3 Ilmu di Bahagian AL-HIKMAH,
9) Air Pengasih,
10) Ayat Pengasih,
11) Uncang Pengasih.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CARA MEMESAN

Anda boleh memesan melalui telefon (bank-in) atau surat (pej. pos). Selamat. Cepat. Kebanyakan pesanan dihantar kepada pelanggan dalam 3-4 hari bekerja.

1. MEMESAN MELALUI TELEFON/SMS (BANK-IN):

Cara paling selamat, murah dan cepat! Pembayaran melalui Akaun Bank. Masuk wang ke Akaun berikut:

Nama: EVERB
No. Akaun: 1406-0526423-051.
Bank: CIMB Bank Berhad
(Dahulunya, Bumiputra-Commerce Bank Bhd.)

Anda boleh masuk wang di Bank CIMB, mesin ATM, lain-lain bank di Malaysia/negara lain/internet.
Selepas bank-in sila SMS: jumlah masuk, tarikh, no. ruj. 4 angka di resit ATM (atau no. ruj. 12 angka di slip bank), nama, alamat, pesanan anda ke 011-12318754. Anda TIDAK perlu pos apa-apa surat kepada kami. Anda boleh memberitahu hajat/keinginan/masalah anda melalui telefon/mesej/SMS.

2. MEMESAN MELALUI POS:

(1) Beli Wang Pos/Kiriman Wang di Pejabat Pos. Tulis pada setiap Wang Pos - EVERB dan palangkan (iaitu, lukis dua garisan dan tulis "Akaun Penerima" di ruang tengahnya. Tulis butir-butir anda di belakang Wang Pos/Kiriman Wang.

AMARAN!!!! Jangan hantar wang tunai/Wang Pos/Kiriman Wang yg kosong atau yang tidak berpalang!!!

(2) Pos pesanan anda dengan "Pos Ekspres." Pastikan Borang Pesanan dan pembayaran anda lengkap. Pos kepada:

Everb
W.D.T. No. 39, Lot 20 Bt 20 Jln Ipoh,
48000 Rawang, Selangor, Malaysia.


Sila kirimkan kepada saya dengan secepat mungkin barang berikut: ______________________________
______________________________________ Saya sertakan Slip Bank / Wang Pos / Wang Kiriman bernilai RM______ + RM6 belanja pos untuk setiap barang.
Dari Brunei, Singapura dan Indonesia, tambah RM10 untuk belanja pos bagi setiap barang.

Nama : ____________________________________

Alamat :____________________________________

___________________________________________

___________________________________________

Pekerjaan :_____________ Tarikh lahir :____________

Tel :__________________
  • Pesanan dari negara-negara asing: Sila bayar melalui Western Union, Paypal, bank-in, deraf bank, kad kredit, Paypal

  • JANGAN palangkan Wang Pos Singapura / Brunei.


TEL/SMS : 011 - 12318754
EMAIL:eeeverb@gmail.com