Kehebatan Pen Memakbulkan Semua Impian Anda!



Jika anda mempunyai pelbagai masalah, iaitu masalah hutang keliling pinggang, duit yang sering tak cukup, selalu pokai, kekasih berubah hati dan pasangan curang, dikebas orang, mahu mencari kekasih dan jodoh, rakan-rakan di tempat kerja mengkhianati anda dan iri hati, bos tak mahu naikkan gaji, asyik duduk bertenggok di jawatan yang sama selama berbelas tahun, diri atau ahli keluarga disihir, terkena hantaran orang, jiran-jiran pula mendatangkan masalah, inilah ilmu yang paling sesuai untuk anda. Ia bermulti-fungsi. Semua dalam satu. Padat dan lengkap.

Jadi biarkan kami simpulkan di sini keistimewaan ilmu Pen Kuasa  Sakti :


1. Untuk Pengasih
2. Sebagai Pelaris dan Penarik Rezeki
3. Untuk Perlindungan daripada khianat, hasad dengki, sihir
4. Untuk mengusir jiran bermasalah
5. Sebagai Penarik Tuah ketika membeli nombor ekor
6. Untuk mendapat jawatan yang diingini
7. Sebagai azimat untuk menggandakan pendapatan anda


Bersama buku ini, anda diberikan PERCUMA sebatang Pen Berwafak untuk digunakan dengan buku ini. 

Jom baca keterangan lengkap mengenai buku ilmu yang unik ini.
 



PEN KUASA SAKTI







Pakej Pen Kuasa Sakti dengan Pen Ajaib dan hadiah-hadiah tambahan





Buku Ilmu Pen Kuasa Sakti




Model memegang ilmu Pen Kuasa Sakti





Beribu-ribu pembaca melaporkan:


PEN KUASA SAKTI
BENAR-BENAR BERKESAN!


Seorang kerani, kecewa dengan kelakuan rakan sekerjanya, mencuba PEN KUASA SAKTI. Dua minggu kemudian rakan sekerjanya dipindahkan ke jabatan lain!



Banyak pembaca telah memberi testimoni-testimoni yang gembira setelah membeli buku ini. Beberapa contoh:



Seorang wanita, putus harapan gara-gara ketidaksudian teman lelaki mengahwininya, mencuba PEN KUASA SAKTI. Teman lelakinya menelefon pada kemudian harinya!


Satu pasangan dewasa mendapati kehidupan mereka menjadi sengsara setelah sebuah keluarga bermasalah berpindah di sebelah rumahnya. Mereka mencuba PEN KUASA SAKTI; enam minggu kemudian keluarga tersebut diusir!


Seorang janda melaporkan kemenangan loteri yang berturut-turut! Dalam enam bulan, kemenangannya berjumlah $35,000!


PEN KUASA SAKTI ADALAH JAWAPAN ANDA!


Ia adalah jawapan kepada segala keinginan anda kerana ia sangat mudah dan efektif! Sesiapa saja boleh melakukannya! Anda boleh melakukannya walaupun sakit dan terlantar di katil!


KUASA sakti yang anda akan seru dalam doa atau jampi dalam buku ini sangat berkesan! Ia adalah ilmu sakti hebat yang sama digunakan oleh ahli-ahli ilmu batin zaman dahulu!


SEGALA tanda dan simbol berkuasa yang tepat dan sama yang digunakan oleh ahli-ahli kebatinan ada didalam buku ini!


Inilah buku yang anda sedang tunggu-tunggu kerana ia mengajar ilmu batin yang betul, berkuasa, dan mudah!
Anda TIDAK PERLU guna kemenyan, lilin, minyak, dan sebagainya! Anda tidak perlu membuat apa jua penggambaran! Anda tidak perlu susah payah bergelut untuk menggambarkan semua kemahuan anda lagi! Tiada teknik yang lebih senang!


APA PEN SAKTI BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA


Ia boleh menyebabkan perhubungan romantik . . . Ia boleh membuatkan seseorang menjadi hamba cinta anda yang rela (anda fikir kami bergurau? Cubalah!) . . . Ia boleh mendatangkan wang dengan tidak disangka-sangka ... Ia boleh menyebabkan orang lain menjadi murah hati dengan anda. Bukan itu saja, sekiranya anda mahu memberi amaran, ajaran, contoh tauladan kepada seseorang, Pen Kuasa Sakti boleh membalas dendam untuk anda. Tetapi jaga: teknik akulta ini boleh hancur binasa.


Rahsia Pen Kuasa Sakti terkandung dalam simbol-simbol kuno dalam buku ini. Anda hanya perlu melukis mereka dengan pen dan kertas. Ia tidak menjadi masalah jika anda tidak mahir dalam lukisan atau tulisan.
Ketepatan dan gaya tidak penting.



Anda boleh menggunakan pen dan kertas biasa. Anda tidak memerlukan sebarang dakwat sihir, pen atau kertas istimewa. Ianya sangat mudah, kanak-kanak pun boleh melakukannya!


Buku ini tidak mempunyai sebarang kepercayaan karut. Ia menyampaikan ajaran ilmu batin yang benar dalam cara yang sangat mudah dan sungguh praktikal. Anda tidak pernah melihat arahan-arahan ilmu batin yang disampaikan dengan jelas dan mudah. Kami telah berusaha sedaya-upaya untuk membuatkan hal kuasa sakti mudah diperolehi oleh banyak orang. Setiap muka surat mengandungi satu upacara Pen Kuasa Sakti dari mula hingga akhir: semua perkara yang anda perlu tahu diberikan dalam bentuk lengkap pada setiap muka surat. Anda tidak perlu membuat rujukan di merata-rata tempat. Anda tidak perlu berlatih berminggu-minggu. Anda boleh mula hari ini juga!


ANDA BOLEH GUNAKAN KUASANYA SEKARANG!


Jika anda mempunyai pen dan kertas, anda boleh mulakan hari ini juga. Anda boleh lakukannya walaupun terlantar sakit di katil. Anda boleh lakukannya di mana-mana saja mengikut cara dan waktu yang sesuai bagi anda. Ilmu kuasa sakti ini asli dan berkuasa. Tiada sebarang gimik. Tiada ayat atau tunjuk ajar yang terlalu panjang lebar; hanya maklumat praktikal dan langsung.


Penumpuan pemikiran anda dengan pen dan kertas dikira sebagai satu upacara yang berunsur ghaib. Apabila ia dilakukan dengan simbol-simbol kuno dalam buku ini, ia menjadi satu daya yang berkesan untuk mencapai segala keinginan anda!


Ia adalah satu kuasa yang tiada orang boleh tentang. Pihak yang berkuasa tidak boleh melawannya. Ia bekerja dengan senyap dan tersembunyi melalui getaran-getaran corak kosmos dan mempengaruhi secara langsung segala pemikiran dan emosi mereka yang anda sasarkan.


Seorang pemuda yang menulis surat yakin bahawa ia adalah PEN KUASA SAKTI yang membuatkan majikannya menaikkan gajinya. Dia juga menggunakannya untuk memenangi cinta seseorang yang tidak mempedulikannya sebelum ini.


Baca Ini Jika Anda Tidak Mahu Membaca Yang Lain


Orang yang mempunyai kesukaran dalam melukis, menulis atau menggambarkan sesuatu tidak perlu bimbang. Anda hanya memerlukan pen dan kertas untuk melukis tanda-tanda dan simbol-simbol dalam buku ini. Anda tidak diminta untuk menjadi artis. Samada anda lukis dengan elok atau teruk tidak menjadi masalah. Untuk kata-kata kuasa yang berunsur batin, anda hanya perlu menyalin mereka sebagaimana yang ditulis dalam buku. Senang. DAN INGAT, TIADA PENGGAMBARAN.



MENGAPA PEN SAKTI BERKESAN


Orang Mesir purba percaya bahawa menulis dan melukis adalah tindakan-tindakan yang berunsur ghaib. Hanya para paderi dan ahli sihir boleh melakukannya. Oleh itu, orang ramai tidak dibenar belajar menulis dan melukis. Orang purba percaya bahawa kuasa-kuasa ketuhanan terdapat dalam pelbagai tanda, simbol dan imej. Mereka percaya jika seseorang melukis simbol-simbol dan imej-imej itu dengan penuh niat, dia sedang membuat doa untuk meminta pertolongan kuasa-kuasa ghaib. Ini adalah sama dengan membuat doa yang menyeru Tuhan.


Di Mesir dan di tempat lain dalam dunia purba, ahli-ahli sihir menjadi lebih kaya dan berkuasa kerana mereka menggunakan apa yang pengarang buku ini panggil PEN KUASA SAKTI.


NIAT-NIAT ANDA YANG DINYATAKAN MELALUI SIMBOL-SIMBOL, AYAT-AYAT YANG BERUNSUR GHAIB DI ATAS KERTAS MEMPUNYAI KUASA UNTUK MENYEBABKAN SESUATU PERKARA MENJADI KENYATAAN.

Tetapi anda tidak perlu memahami hal ghaib ini. Untuk mendapatkan cahaya elektrik, anda hanya memetik suis lampu; anda tidak perlu menjadi seorang juru elektrik. Begitu juga, anda hanya ikut arahan-arahan yang mudah dalam buku ini untuk menjadikan impian anda satu realiti!


DAPATKANLAH APA SAJA YANG ANDA MAHU!


Anda akan mendapat arahan-arahan jelas untuk:
Mendapatkan seorang kekasih yang anda mahu!
Bagaimana untuk mendapatkan cinta rahsia anda!
Bagaimana membuatkan seseorang cintakan anda saja!
Bagaimana untuk memperolehi wang dengan cepat!
Bagaimana mendapat wang dengan tidak disangka-sangka!
Bagaimana untuk mendapatkan kerja atau naik pangkat!
Bagaimana untuk membuatkan seorang jiran berpindah!
Bagaimana melindungi diri daripada orang bermasalah!
Bagaimana mempertahankan diri daripada kena serapah!
Bagaimana untuk mengucapkan doa atau jampi supaya mendatangkan kecelakaan kepada musuh-musuh anda!
Bagaimana membalas dendam dalam kewangan!
Bagaimana membalas dendam ke atas bekas kekasih anda!
Bagaimana membalas dendam untuk ketidakadilan anda!
Sesuai untuk semua agama. 


Ini adalah Edisi Terbaru.
Sudah cuba barulah tahu kesannya. Pesan sekarang!


Buku #9044M .................................................... Harga  RM60





Buy Now


Add To Cart