Ilmu Nombor Membantu Anda Menjadi Kaya Berjaya





ILMU NOMBOR SAKTI




Ilmu Nombor Rahsia!

 

 

Kaedah Yang Mencungkil  Nombor Dan Makna Yang Tersirat!!! 



 

Pakej Ilmu Nombor Sakti


  
Buku Ilmu Nombor Sakti



 PERHATIAN! Sila baca buku Ramalan Nombor Loteri dan Servis Nombor Bertuah (buku Rahsia Nombor Bertuah Peribadi) sebelum anda membaca buku ini.




Ilmu ini pasti menolong anda berjaya dalam semua aspek kehidupan. Menang dan berjaya dalam nombor ekor, pelaburan, perjudian, kerja, kesihatan, cinta dan perniagaan.
Belajar menganalisa bermacam-macam orang, keadaan, peristiwa, tempat, benda, ilmu untuk mengetahui samada sesuatu itu serasi atau tidak dengan anda. Buat pilihan yang betul. Dapat keputusan yang cemerlang - selalu!
Kuasai ilmu ini dan kehidupan anda akan menjadi sentiasa maju dan bahagia. Ia akan menjadi sebagai Penarik Tuah anda. Menarik wang dan cinta. Miliki daya tarikan peribadi. Capai potensi anda. 

Pesan awal dan anda akan mendapat: 

1. Buku Ilmu Nombor Sakti (Mohammad Putra 88 muka surat); 
2. Tangkal Azimat khas untuk anda;
3. Batu Hikmah Asli khas untuk anda;
4. Ibu Dinar;
5. Kayu Sakti;
6. Azimat Pendinding Diri;
7. Ilmu Al-Hikmah: Ilmu Doa Daya Penarik Nabi Yusuf;
8. Rantai Leher Ilmu Nombor Sakti;
9. Uncang Rezeki Ilmu Nombor Sakti


  • Semua Tangkal-Azimat-Batu Kristal diisikan dengan Hikmat Ayat untuk menolong menyelesaikan masalah anda. Dibuat KHAS untuk anda dengan Kuasa Minda dan ditahbiskan, diprogramkan, diuntukkan oleh Tuan Guru Mohammad Putra mengikut maklumat anda. Tok adalah ahli batin yang berjaya, ahli fikir agung, pengarang beratus-ratus buku.'Walaupun masyhur, kehidupannya sentiasa sederhana seperti kanak-kanak. Sebagai seorang berwawasan, keinginannya ialah supaya kaum manusia hidup senang. 


ILMU NOMBOR SAKTI
Oleh Mohammad Putra dan Khadijah Idham.
  
ILMU NOMBOR SAKTI ............ Harga: RM90.00




Buy Now

Add To Cart