Selesaikan Masalah Kewangan Dengan Wang Ajaib



PELUANG KEEMASAN! Tawaran Istimewa untuk menyelesaikan masalah-masalah kewangan anda sekarang tanpa risiko, tanpa bahaya. Lebih baik dan berkesan daripada yang lain.



SYILING BERTUAH & RINGGIT BERTUAH




RINGGIT BERTUAH di atas buku panduan


SEMUA ORANG tanpa mengira agama boleh memiliki Syiling Bertuah/Ringgit Bertuah. Inilah peluang seumur hidup untuk anda memiliki Syiling/Ringgit Bertuah yang mujarab dan berkesan.

 

Apakah yang sangat istimewa mengenai produk ini? Produk ini sangat istimewa kerana ahli akulta yang berkuasa akan membuatnya khas untuk anda setelah melakukan satu upacara akulta selama sepuluh hari untuk anda. Syiling/Ringgit Bertuah yang anda miliki hanya terdapat satu jenis sahaja.

 

Syiling/Ringgit Bertuah ini telah menolong banyak orang menyelesaikan masalah kewangan dan kehidupan mereka. Sekaranglah peluang anda. Jika anda berazam untuk maju dalam kehidupan, kami juga berazam untuk menolong anda berjaya.

 

Syiling/Ringgit Bertuah ini akan membuktikan kesannya pada hari yang sama anda mendapatnya. Ia akan menunjukkan kuasanya sebagai daya penarik tuah dan kejayaan dalam hal-hal kewangan. Sungguh mengagumkan! Anda tidak perlu menderita lagi. Sekarang, anda juga boleh berjaya dalam kehidupan!

 

Produk yang berkembar dengan Syiling/Ringgit Bertuah ini bernilai RM150 tetapi sekarang, sebagai satu promosi hebat pengenalan, kami menawarkan Syiling atau Ringgit Bertuah dengan harga RM50 sahaja setiap satu. Tawaran istimewa yang tiada tandingannya! 

 

Untuk mendapatkan Syiling atau Ringgit Bertuah dengan harga istimewa, anda mesti memesan dalam masa 14 hari. Jika anda terlewat, anda menjadikan diri anda tidak layak untuk menerima produk istimewa ini.

 

Bagi membolehkan Tuan Guru Mohammad Putra dari Pusat Ilmu Batin @ Pondok Alam Mistik melaksanakan upacara yang diperlukan selama 10 hari ke atas Syiling atau Ringgit Bertuah anda, sila hantarkan kami perkara berikut:

 

1)     NAMA anda, nama ibu, tarikh lahir, alamat, telefon bersama dengan bayaran (pengeras) RM50 (Wang Pos / Kiriman Wang / Resit Bank) 

 

2)     Untuk pesanan Syiling Bertuah, hantar duit syiling 10 sen, 20 sen atau 50 sen yang telah dipinjam daripada kawan anda. Untuk pesanan Ringgit Bertuah, hantar wang kertas RM1, RM2, RM5 atau RM10 yang anda telah pinjam daripada kawan. Anda mesti meminjam duit Syiling/Ringgit daripada seseorang tanpa memberitahunya mengapa. Kemudian, anda hantarkan syiling itu kepada kami. Pada hari berikutnya, anda bolehlah membayar balik Syiling / Ringgit yang anda pinjam kepada orang tersebut dengan duit Syiling/Ringgit anda sendiri. Jangan kirimkan Syiling/Ringgit kepunyaan anda sendiri.

 

3)     Hasrat/Hajat kewangan anda. Tuliskannya di atas sekeping kertas. Anda mesti jelas! Satu Syiling / Ringgit Bertuah hanya boleh mempunyai satu hasrat kekayaan. Contoh: kekayaan material, harta benda, wang, durian runtuh, nasib dalam perjudian, naik pangkat, kereta, motosikal, dapat kerja, jaminan pekerjaan, lulus ujian, perniagaan maju, pembayaran hutang, cukup wang belanja. Beritahu kami dengan TEPAT apa yang anda mahu dan sebab-sebabnya. Sila berterus terang. Gunakan hasrat / hajat anda dengan bijaksana! (Satu Syiling / Ringgit berharga RM50; Dua Syiling / Ringgit = RM100; Tiga Syiling/Ringgit = RM150, Empat Syiling/Ringgit = RM200; Lima = RM250.)

 

4)    Sehelai kain saputangan atau kain saiz saputangan kepunyaan anda yang terpakai. 

 

Pesan Syiling, hantar duit syiling. Pesan Ringgit Bertuah, hantar wang kertas Ringgit atau mata wang negara anda. Jika anda memesan kedua-dua Syiling dan Ringgit Bertuah, hantar Syiling DAN Ringgit.

 

Pesanlah hari ini juga sebelum tawaran tamat. Buktikan kepada diri sendiri bahawa anda layak dan patut menerima pemberian Kuasa Minda Sakti ini.

 

REBUTLAH  hadiah  yang mengagumkan!!

 

HADIAH #1 - Laporan RAHSIA KEKAYAAN! Ilmu kekayaan yang didedahkan oleh Tuan Guru Mohd Putra dalam Laporan ini bernilai RM1 juta, tiada gurauan! Adakah anda bersedia menerima Ilmu ini? 

 

HADIAH #2 - TANGKAL AZIMAT untuk Tuah dan Kejayaan! Ada sepuluh set Tangkal Azimat Tuah & Kejayaan, lima set untuk pesanan Syiling dan lima set untuk Ringgit Bertuah. Beli satu Syiling dapat satu set Azimat Syiling. Beli satu Ringgit Bertuah dapat satu set Azimat Ringgit. Beli lima dapat lima set. Tangkal Azimal dalam setiap set tidak sama. Setiap satu Tangkal Azimat dibuat, ditujukan KHAS untuk ANDA oleh Tuan Guru Mohammad Putra! (Bernilai RM30!)

 

HADIAH #3 - BUKU-BUKU Kuasa Minda. Ada sepuluh buku Kuasa Minda untuk dihadiahkan bersama pesanan anda. Lima buku untuk Syiling, Lima buku untuk Ringgit Bertuah. Beli 1 Syiling dapat 1 buku; Beli 5 Syiling dapat 5 buku. Beli 1 Ringgit Bertuah dapat 1 buku, Beli 5 RB dapat 5 buku. Setiap buku sedang dijual dengan harga tetap RM55! Pilih dan tulis tajuk buku pilihan anda dalam surat pesanan anda atau kami akan memilih untuk anda. Pilih daripada 18 buku ini: 

 

(1)  Ilmu Kekayaan

 (2) Ilmu Kejayaan 

(3) Ilmu Minda Positif 

(4) Ilmu Kesan Pengaruh

(5) Ilmu Hati Positif 

(6) Ilmu Kesuburan Semulajadi 

(7) Ilmu Kuat Semangat 

(8) Ilmu Kewajaran Fikiran 

(9) Ilmu Tersangat Bahagia 

(10) Ilmu Cinta 

(11) Ilmu Perlindungan 

(12) Ilmu Kesihatan 

(13) Kesihatan, Kejayaan dan Kebahagiaan 

(14) Daya Pengetahuan 

(15) Azam Untuk Berjaya 

(16) Mahukah Hidup Senang? 

(17) Daya Hidup Yang Menghasilkan Kekayaan 

(18) Bertimbangrasalah sedikit!

 

HADIAH #4 - BATU AZIMAT! Anda akan juga dihadiahkan dengan sepuluh jenis Batu Azimat yang dibuat, ditujukan KHAS untuk ANDA oleh Tuan Guru Mohammad Putra. Batu Azimat diisikan dengan Hikmat Ayat untuk menolong anda mencapai: kejayaan -  kekayaan - cinta - tuah - perlindungan - kebahagiaan - kesabaran - kesihatan - keselamatan - keyakinan. Setiap satu Batu bernilai RM30! Beli 1 Syiling dapat 1 Batu Azimat; Beli 5 dapat 5 Batu Azimat. Beli 1 Ringgit Bertuah dapat 1 BatuAzimat; Beli 5 dapat 5 BatuAzimat.

 

Selepas anda menerima Syiling / Ringgit Bertuah yang dibuat khas dengan hasrat / hajat anda, bawalah ia bersama dengan anda dalam poket anda sepanjang masa. Inilah cara berkesan untuk menarik kuasa kewangan positif. Banyak orang sebelum anda telah berjaya dengan Alat Bantuan Kekayaan ini.

 

Pesanlah dengan keyakinan. Sudah hampir 20 tahun kami membantu semua kaum manusia berjaya. 

 

Semua maklumat adalah sulit dan persendirian. 

 

Hantar pesanan anda (iaitu, surat / hasrat / hajat anda, nama, nama ibu, alamat, telefon, kain, Resit Bank / Butir Transaksi, duit Syiling ( 1 / 2 / 3 / 4 / 5) dan / atau Wang Kertas (RM1, 2, 5 atau 10),  melalui Pos Daftar / Poslaju sahaja untuk mengelakkan kehilangan. Syiling / Ringgit akan siap dalam 14 hari!

 

#Syiling Bertuah / Ringgit Bertuah ........................... 1 PC RM50

 

#Syiling Bertuah / Ringgit Bertuah ........................... 2 PCS RM100

 

#Syiling Bertuah / Ringgit Bertuah ........................... 3 PCS RM150

 

#Syiling Bertuah / Ringgit Bertuah ........................... 4 PCS RM200

 

#Syiling Bertuah / Ringgit Bertuah ........................... 5 PCS RM250