Cepat Selesaikan Masalah Cinta, Jodoh, Pasangan Curang, Mengembalikan Seseorang


Untuk menyelesaikan Masalah Cinta dan Kasih Sayang!

Jika anda tidak tahan lagi menderita keseorangan, diabaikan, ditinggalkan, inilah bukunya untuk anda!



 

ILMU CINTA SAKTI


 


Buku Ilmu Cinta Sakti dengan hadiah Minyak Cinta Berahi


  

Pakej Ilmu Cinta Sakti

  


Selesaikan masalah cinta anda sekarang! Tidak perlu menunggu dan menderita lagi! 
Jangan hidup sedih lagi! Jangan jadi mangsa sesiapa pun atau pada keadaan!
Jangan biarkan sebarang kesedihan, kegagalan, kekurangan dan ketiadaan menjadi realiti hidup anda!

RAHSIA Ilmu Cinta Sakti memberi anda peluang memulakan hidup baru. Ia tidak didapati daripada berjuta buku lain.


Anda boleh membangkitkan nafsu seseorang, membuatkan orang lain tunduk dan mengikut apa saja kata anda, mendatangkan bahaya kepada mereka yang telah membuat kesalahan ke atas anda, mempengaruhi orang lain.

Ilmu Cinta mendatangkan apa saja yang diinginkan - cinta berkekalan,kasih sayang, orang mempedulikan nasihat. Buku yang menarik ini oleh seorang pakar saintis minda yang dikagumi mendedahkan bagaimana anda boleh menjadikan sesuatu perkara berlaku tanpa seseorang pun mengetahuinya - secara senyap, secara jarak jauh, dengan cepat!

Sekarang, anda boleh berjaya dalam hubungan sosial dan intim, mendapatkan apa saja kemewahan yang hati anda idamkan. Semuanya boleh jadi dengan Ilmu Cinta! Hanya memerlukan latihan beberapa minit sehari saja. Ia bukan Sihir, Ilmu Hitam, atau Ilmu Jahat. Kuasa aneh yang hebat ini boleh mendatangkan kesan pada bila-bila masa, di mana-mana saja!

Bayangkan bagaimana rasanya jika anda mengingini sesuatu... dan tidak lama kemudian seseorang mengabulkan permintaan anda! Bayangkanlah anda boleh mempengaruhi kejadian secara mental, batin, memiliki kuasa misteri yang memaksa orang lain melakukan sesuatu! Penderitaan, kekecewaan, kehampaan akan menjadi perkara silam!

Anda boleh membuatkan orang memberi perhatian kepada anda, membuatkan mereka mengagumi anda, dan mahu bersama ada! Mereka tidak mempunyai satu idea pun mengapa mereka begitu tertarik kepada anda!

Adakah anda mahukan seseorang mencintai anda? Ilmu Cinta Sakti boleh membuat Si Dia menjadi milik anda. Ilmu Cinta memberikan kesannya secara langsung kepada hati orang yang diingini. Anda boleh membuatkan diri anda menjadi daya tarikan di mana-mana tempat, kelihatan menarik dan menggoda, walaupun rupa paras anda tidak seberapa! Ini membuatkan si dia merasakan anda seperti anda mahu.

Ilmu Cinta boleh membuatkan seseorang terpukau dengan anda! Inilah julung-julung kalinya Ilmu Cinta diterbitkan dalam buku. Dengan ilmu ini, kekasih anda akan menjadi pak turut saja! Dia tidak akan meninggalkan anda lagi! Pasangan anda akan setia hingga ke akhir hayat!

Anda boleh menjadikan bekas kekasih atau suami/isteri anda merasa meluap-luap dan teruja kepada anda dengan tiba-tiba!

Bagaimana untuk memenangi atau mengembalikan seseorang? Jika anda telah dikecewakan atau fikir bahawa pasangan akan meninggalkan anda untuk yang lain, anda sememangnya tidak boleh hidup tanpa Ilmu Cinta.

Buku ini ialah ‘penyelamat cinta.' Ia mengandungi kunci Ilmu Cinta untuk mengekalkan cinta dan memastikan anda tidak kehilangannya lagi!

Belajarlah teknik yang hebat, yang memaksa seseorang datang kepada anda, rahsia sensualiti, bagaimana mengembangkan kuasa penarik hebat!

Teknik dan strategi efektif termasuk bagaimana untuk menghalang orang lain merampas kekasih, bagaimana memaksa pasangan yang curang untuk kembali, dan memastikan dia tidak akan curang lagi! Hancurkan perhubungan sulit pasangan anda dengan orang lain. Teknik berkesan seksminda! Paksa pasangan yang tidak diingini meninggalkan anda. Bagaimana untuk menjadikan orang yang disayangi setia!

Adakah anda ada seseorang yang mahu dipujuk untuk mencintai anda?
Adakah anda sakit hati akan kehilangan orang yang disayangi dan mahukannya kembali melalui cara ajaib? Anda boleh menjadikan perkara ini satu kenyataan dengan kuasa hebat Ilmu Cinta Sakti!

Amalkan ilmu, teknik, strategi, ayat Cinta Sakti yang mudah dan berjaya!

Tiada seorang pun boleh menafikannya. Anda akan puas hati dan berbahagia.

Gunakannya untuk mengabulkan keinginan hati anda! AMARAN! Kesaktian buku ini tidak boleh digunakan dengan sewenang-wenangnya atau untuk tujuan gurauan kerana keputusannya adalah sebagaimana yang diminta dan tidak boleh ditolak.


Setiap upacara diterangkan dengan jelas dan boleh dilakukan di rumah. Inilah dia kuasa sakti yang hebat dan sungguh efektif, tanpa sebarang gimik.

Ilmu ini adalah milik anda, lengkap dalam buku yang praktikal ini.


PERCUMA!!! HADIAH!!!

Pesan dalam 14 hari dan dapat barang yang didoakan, dijampi, dibuat Khas untuk anda:- 
1) ILMU CINTA SAKTI, (buku 96 mukasurat oleh Mohammad Putra dan Khadijah Idham), 
2) Azimat Cinta Sakti, 
3) Batu Hikmah Cinta Sakti, 
4) Pendinding Diri, 
5) Ayat Pengasih,
6) Minyak Ajaib Cinta Sakti.

Produk ini sesuai untuk semua agama dan bangsa. Tiada percanggahan Agama.


#A1029M .................. Harga: RM60.00


 
Buy Now


Add To Cart